Vraag

sex?

  • 28 March 2019
  • 5 reacties
  • 359 Bekeken

misschien is het vreemd of misschien ook helemaal niet maar ik wil nu al sex is dat vreem?

5 reacties

Hoi

De een is vroeger toe aan seks dan een ander. Het is helemaal ok om aan seks te denken. Het kan echter verstandig zijn om met daden te wachten tot je de juiste partner hebt ontmoet. Tot die tijd, zou je dit onderwerp met vrienden kunnen bespreken. Online kan je ook veel info en verhalen te vinden, bijvoorbeeld op het forum. Een andere betrouwbare site is die van Sense.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
Je moet zorgen dat je er zeker weten klaar voor bent, en dat je een vertrouwd iemand heb, zn persoon zoek ik zelf ook lolll. Maar als je die heb gevonden kan je daar mee dingen bespreken.


Groetjes jongen 14
misschien is het vreemd of misschien ook helemaal niet maar ik wil nu al sex is dat vreem?
Is helemaal niet gek. Ik heb al seks sinds ik 13 ben. En het is echt heel erg lekker, dus ik kan het iedereen aanraden om te doen als je eraan toe bent.
nee hoor, zelf heb ik er zin in, maar ik heb niemand om het mee te doen dusja
Ikzelf vind het te jong je kan wel als je je verveelt met dingen bij jezelf doen aan een vriendenkring vragen om spelletjes te doen? Ikzelf heb besloten dat ik rond de 18 wil zinn (na i know raar) 1. Omdat ik toch nog single ben 2. Ik wil het niet zomaar doen maar echt met iemand dje ik leuk vind

xx

Reageer