Vraag

Sex

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag sex Ik weet ook wel met wie maar nog niet wanneer en of zij met mij ook wil hoe kan ik dit het beste vragen

2 reacties

Hey, Anoniempje,

Is 'zij' jouw vriendinnetje? Zo niet, probeer dan eerst dit:

Probeer met haar contact te krijgen door met haar te praten en word vrienden. Dan kun je verder gaan en vragen of ze een keertje een afspraakje met je wil.

Is het wel al jouw vriendin? In dat geval kun je met haar een romantisch uitstapje maken. Doe dat vaak en na een paar keer gezoend te hebben, kun je het gaan hebben over seks.

Groetjes,
Geen_Naam
Hey!

Je moet er inderdaad eerst voor zorgen dat jullie 'close' genoeg zijn voor zoiets.
Als dat reeds het geval is, kun je zoals Geen_Naam al zei eerst wat romantische dingen doen zodat je zeker weet dat dat goed zit.
Wanneer je denkt dat dat het geval is kun je eens over het onderwerp seksualiteit beginnen, om te polsen of zij klaar zou zijn voor zoiets. Als dat niet het geval is, laat het dan even rusten en dram niet door.
Seks is nog niet direct een must en kan gerust even wachten, het zal er echt nog wel van komen.
Wanneer je dit juist kan doen zul je zelf moeten aanvullen, dit zal je wel lukken!
Zoek een geschikt moment en een plaats waar jullie alleen zijn.

Groetjes
Lot

Reageer