sex

  • 26 January 2019
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey wat moet ik doen ik ben namelijk verk8 en nu ben ik velaaft aan vingeren omg wat was dat lekker hoe kan ik het beste doen want ijn clitoris wordt maar niet hard xxxhero24

2 reacties

Weten mensen dat je verkracht bent? Dat is namelijk heel heel heel erg illegaal.
Wacht je bent veerkracht maar je vond het fijn en daardoor ven je verslaafd aan vinger en?

Verslaafd zijn aan vinger en hoeft niet meteen verslaafd te zijn men heeft gewoon bedacht dat meiden minder willen dna jongens wat niet het geval is.... Je hebt wss gw een hoog libido (dat je zin hebt)

Dit hoeft niet te komen door je dat je veerkracht vent dat hat je wss al maar nu heb je het ontdekt als 't waaren.

Als iemand met een redelijk laag libido waar ik daar niet veel van.

Anyways.

Zoals hier boven is het belangrijk dat je met iemand kan praaten over dat je bent veerkracht.

Je clitoris word maar niet hard???? Uhm ik weet zeker van wel... Zeker als je klaar komt is ie al hard geweest. Je kan geloof ik ook prima shit voelen als ie niet hard is dus ik geloof dat dat niet echt een probleem is again weet er ni veel van af.

Over je libido hoef je je geen zorgen te maaken.

Reageer