Skip to main content
Vraag

sex

• January 20, 2026
  • 6 reacties
  • 554 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo

Ik heb een rare vraag. Ik ben 13 jaar oud  mijn lief is 12 . We kennen elkaar al heel lang. En we hadden het eens over sex gehad. Ik zei dat ik daar al klaar voor ben. Zij zei ook dat ze daar klaar voor is. Maar ik geloof het niet. Omdat ze altijd tegen mij zegt dat ze alles voor mij zou doen. Ik denk dus dat ze dat zegt omdat ze denkt dat ze me daar vrolijk mee kan maken. En ik wou dus vragen wat dat jullie zouden doen in deze situatie. Wij hebben er verder ook niet meer over gezegd of gedaan. 

6 reacties

• January 20, 2026

Vraag het aan haar!

Forum|alt.badge.img

Hiii ​@Daan,

Jullie zijn jong. Jullie kunnen beter zoenen en strelen enzo. Maar seks is echt veel te vroeg denk ik. Maar als jullie het toch doen dan doe het veilig met sowizo een condoom en het beste is ook glijmiddel. Maar nogsteeds ik raad het je af. Je kunt beter nog even wachten.

Groetjes 😉

Forum|alt.badge.img
  • January 21, 2026

Je bent nog jong, ga elkaar eerst op een andere manier ontdekken dan seksueel.

Ik dacht op die leeftijd nog niet eens aan seks en ben daar ook heel blij mee

• January 21, 2026

@Daan wat hebben jullie dan tot nu bij elkaar gedaan? Jullie kunnen zoveel doen zonder dat jullie ‘echte’ seks gaat worden. Idd elkaar knuffelen en strelen enz

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 21, 2026

Hey  Daan 

Ik zou rustig aan doen eerst wat knuffelen aan elkaar lichaam leren kennen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 21, 2026

Ik en mijn ex waren 12 toen we begonnen met seks, ik was ook eerst bang dat ik te opdringerig was dus ik had haar verteld dat ik gwn bij haar zou blijven zelfs als ze geen seks wou. Uiteindelijk wou ze het wel gewoon en hebben we seks gehad.

dus als ik jouw was zou ik dat ook tegen haar zeggen. En verder als ze nee zegt moet je dat wel respecteren en als jullie het gaan doen zijn condooms wel handig