seksuele vragen/fotos door jongens (social media)

  • 9 August 2019
  • 2 reacties
  • 374 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er was een jongen (14j) ik was toen ook 14j (via social media) die plots naar mij begon te sturen van dat hij nii zo goed in zijn vel zat enzo...ik zei dan van dat hij altijd alles aan mij mogt zeggen als hij een luisterend oor nodig had..eerst begon hij over een vriendin van hem eb dat zij zm heeft gepleegd en dat hij daar erg mee zit enzo..maar toen begon hij over dat hij het al een paar keer had gedaan met meisjes enzo..en dat hij zelf ook al eens verkracht is geweest door een andere jongen...en toen begin hij vragen te stellen aan mij enzo..eerst gwn van of ik een vriendje had enzo..maar toen begon hij ook te vragen of ik al ooit gevingerd had enzo..nou ja ik zei gwn van β€˜ja nee kheb da nog nooit gedaan’ nou ja vond da wel beetje een rare vraag..maar toen vroeg i aan me of ik mezelf wou vingeren enzo voor hem...ik zei direct van nee!en van als hij hoopte da k ook nog een foto wou sturen dat hij helemaal verkeerd zat bij mij! Hij zei daar gwn β€˜okeyy x’ op..maar Dan plots stuurt hij een filmpje waarop hij aan het klaar komen is..en vraagt hij weer aan me of ik toch nii wil proberen om te vingen..en oas k het nii goe wist hoe ik da moest doen dat ik dan een filmpje naar hem moest doorsturen en dat hij wel ging zeggen of ik goe bezich was of nii..🀭en hij vroeg dan toch of ik een foto wou sturen..maar heb nee gezecht..en had gezecht van dat ik van in het begin al nii wou enzo..en toen zei hij gwn weer van β€˜Ah ja da is waar srry x’ heb toen gezecht dat het beter was dat we gingen stoppen met elkaar te chatten..toen zei hij okey en vroeg i of hij nog een filmpje mogt sturen ik zei van liever nii aub..en vroeg ook waarom hij da zelfs wou..toen zei hij gwn van ja omda k jou vertrouw dat je dr niks mee doet x.. (dat is ook wel waar maar hij kend mij niet..) hij heeft dan toch nog een filmpje gestuurd..πŸ˜“ heb hem gezecht dat i echt moest stoppen..en hij zei okey x als jij dat wilt.. en toen heb k hem verwijderd...ik weet het misschien had k hem sneller moeten blokkeren enzo...maar op de een of andere manier vond ik het ook wel opwindend die filmpjes die hij door stuurde..🀭maar wist dat het verkeerd was...πŸ˜”daarom dat ik probeerde dr nii verder op in te gaan..heb ik het zelf uitgelokt...??is het mijn eigen schuld..??

2 reacties

Een maand later ofzo was er weer een jongen maar ik dacht toen dat in hem kende..(dat was via snap,dus kon ik nii weten of het wel echt iemand was die ik kende) maar ik dacht dus dat ik hem kende..en ik stond er nii bij stil dat het iemand anders kon zijn met dezelfde naam..want had der voor nog nooit van onbekende een vriendschapsverdrag gekregen..maar dus hij stuurde dan Heyy naar me en ik stuurde da trug en we zaten te praten enzo..en plots vraagt hij aan me of k een foto van me voet naar hem wou doorsturen..ik dacht zo van ja hij is gwn dom aan het doen enzo..dus in stuur een foto van me voet maar was toch nieuwsgierig waarom hij da eigenlijk vroeg..dus ik vraag van ja waarom eig.?? En dan zegt hij van ja daar word k gijl van..en toen wist ik da k hem nii kende..en vroeg dan of we elkaar wel kende en hij zei van ik denk het nii.. en vroeg dan hoe oud hij was en hij zei 17...en ik was 14toen.. en hij vroeg of k ekeer met hem wou afspreken enzo..en ik zei van ja ben zot..ik ken je amper..en ik ga nii me je afspreken om het dan met je te doen hoor!vergeet da maar.. en toen zei hij gwn van nee nii om het te doen maar we kunnen elkaar eerst verkennen enzo x.. en ik zei van nee blijf maar hopen! En toen stuurde hij gwn random foto’s en filmpjes van hoe hij zich zelf liet klaar komen enzo..πŸ˜“πŸ€­ ik zei van dat ik hem ging verwijderen en toen zei hij van nee w8 ben bijna klaar gekomen door jou 😍...πŸ€­πŸ˜“heb hem toen gwn verwijderd enzo..waarom..waarom weer bij mij..πŸ˜“πŸ’” zie het nog elke dag voor me..πŸ˜“ en als vader me aanraakt ofzo.. moet ik daar weer aan denken..πŸ˜“πŸ’”πŸ˜£ en daarom wil ik ook nii da ze scheiden ven nu vang dat hij het dan gaat doen ofzo..πŸ˜“πŸ˜­ misschien is dat overdreven ofzo..maar heb daar al nachtmerries over gehad enzo..😣😣
Hey,

Je hoeft dat soort seksuele dingen niet te doen, als je dat zelf niet wil, maar die jongens hoef je ook niet meteen te verwijderen. Je kunt met ze blijven praten natuurlijk en vrienden worden, maar je moet wel zeggen wat je wil en wat niet. Dat deed je ook.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer