Vraag

Seksuele spullen bestellen bij bol.com

  • 22 August 2018
  • 11 reacties
  • 445 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen?,
Ik wil dus een dildo en glijmiddel bestellen op bol.com en dit laten bezorgen bij een afhaalpunt. Maar nu ben ik dus de bestelling aan het afronden maar dan staat er een factuuradres bij en dat is mijn huisnummer. Maar wordt de factuur dan naar mijn thuis andres gestuurd? Want als me ouders dat zien... dan zou ik net zo goed het pakketje thuis laten bezorgen?

11 reacties

Beste Thomas dat pakketje komt bij het aflever pubt
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik neem aan dat je factuur gewoon in je pakketje gestopt wordt zoals gebruikelijk en niet apart naar je huisadres wordt toegezonden. Je kunt dit best even bij de klantenservice checken als je het zeker wilt weten. Openen je ouders, naast je pakketjes, ook brieven op jouw naam dan?
Hey ANONIEM28YGGE, het pakketje wordt inderdaad bij het aflevertpunt bezorgt, maar de factuur, waar gaat die naartoe (factuur=soort van bon met alles erop). Er staat bij de bestelling 'factuur adres' en dan dus mijn huis adres...
Hey DAAN,
weet ik zo niet. Ik bestel eigenlijk bijna niks en brieven komen ook weinig
Die word per e-mail verstuurd
Reputatie 3
Badge +8
Die wordt ook per e-mail gestuurd, maar er zit een extra exemplaar in het pakketje zelf. Waarschijnlijk wordt deze niet apart toegezonden, maar heb hier zelf geen ervaring mee.
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik maar zal bestellen en zie wel wat er gebeurt??
Suc6 stuur maar hoe het afloopt
Wat besteel je dan
bol.com heeft ook echt alles heh
Badge +3
Hey Thomas02!
Is het gelukt met bestellen? En is de factuur thuis afgeleverd of in het pakketje gestopt? Wat heb je allemaal besteld? En wat was de prijs? Bel plezier alvast met je bestelling!☺️

Reageer