seksuele spanning tussen mij en de crush van mijn vriendin...?

  • 22 June 2019
  • 2 reacties
  • 659 Bekeken

Badge +2
Hi... lees helrmaal pls &#x;.
Ik ben een meisje van dertien en heb laatst iets meegemaakt wat aan de ene kant geweldig was en aan de andere kant vreselijk.

Ik zat op school in de klas en ik moest samen werken met een jongen. Ik noem hem even U. En mijn beste vriendin is verliefd op hem. Dus hier het verhaal

We moesten naar een lokaal met zijn tweeën want elk groepje moest in een ander lokaal... en eerst ging et gewoon goed en hadden we het heel gezellig maar toen kwam hij in een keer echt heel dichtbij zitten. Ik besloot het te negeren en vroeg een paar dingen over het project enzo en hij antwoorde gwn maar daarna legde jij zijn hand op mijn heup en daar voelde ik me heel ongemakkelijk bij dus schoof ik een eindje op. Toen was er even niks meer gebeurd en toen de bel ging zei ik tegen U van kunnen we nog even doorgaan want het was pauze en we hadden nog niks af. Hij vatte het volgens mij op als een hint want hij kwam lachend terug en kwam weer super dichtbij zitten. En toen legde hij alweer zijn hand op mijn heup maar deze keer nog iets meer richting mijn bil. Dit keer negeerde ik het en ging gewoon verder met de vragen die we moesten maken. En hij ging verder tot miin bil en tien haalde hij zijn hand gelukkig weg. Ik durfde er niks van te zeggen en werd er miss stiekem wel opgewonden van maar ik kon mijn vriendin dit niet aandoen. Dus ik stelde voor om nu wel te stoppen en naar de kantine te gaan. Onderweg naar de kanti kneep hij nog even heel zacht in mijn bil, ik probeerde te doen alsof ik het niet merkte maar dat lukte niet echt.

TToen na de pauze hadden we gym en we moesten de jongens tegen de meisjes. Ik werkte samen met die vriendin en toen kwam U naar ons toe en hij mocht ons niet zien (dat was het spel) dus we draaiden ons steeds om een soort mat heen. En toen hoorde we niks meer en toen liet hij me dus in een keer schrikken, hij legde zijn handen op mijn heupen alweer en tilde me op en ik gilde en de hele klas keek ons aan en het was echt gĂȘnant. Daarna ging het rond dat wij het nieuwe stelletje waren en riepen mensen in de grote pauze dat we moesten zoenen. Hij trekte me naar hem toe en vogens mij wou hij het gewoon echt doen. Dus toen stonden we daar terwijl de hele klas toekeek met onze gezichten 3 mm van elkaar af en zijn handen deze keer letterlijk op mijn kont. Ik was even verward en wist niet wat ik moest doen en uiteindelijk zwt er niks anders op dan mr overgeven. Ik ging niet met hem zoenen want dat ging me te ver maar ik stopte wel met me van hem weg duwen waardoor ik helemaal tegen hem aanstond.. en toen kwam het erge... ik voelde hen een stijve krijgen. Ik zag hem echt helemaal rood worden en hij liet me los en deed zij jas om zijn middel om het te verbergen. Ik keek hem nogsteeds geshokt aan en hij trekte me aan mij hand mee en ik kon hoe hard ik ook probeerde niet loskomen of Hij greep me gelijk weer vast. Tot we op een plekje kwamen waar niemand was en hij zei helemaal sorry enzo. Ik zei is niet erg en toen moesten we allebei lachen en toen drukte hij me weer tegen hem aan en ik voelde zijn erectie nog groter worden dus ik zette een stapje achteruit. Maar hij trekte me weer naar zich toe en begin met 1 hand kan de binnen kant van mijn dij te wrijven en ik werd echt super opgewonden en het ging nog een tijdje zo door en toen raakte hij echt mijn kruis en toen rende ik weg. Ik wou het wel maat het voelde heel verkeerd.

Weet iemand tips hoe ik weer normaal met hem kan omgaan?
Sry als er typfouten in zitten.

2 reacties

Ik zou er rustig over praten met die jongen en zeggen dat je dat niet fijn vind en als je dat nog een beetje eng vind vraag dan gwn of er een friend/ vriendin bij mag blijven want als je je er echt niet fijn bij voelt moet je gwn eerlijk zijn en je kan ook altijd advies vragen bij andere
hoop dat je er wat aan hebt
x
😞...

Reageer