Skip to main content

Gisteren moest ik naar school iets afleveren en kwam mijn fransdocent tegen in de gang en ze vroeg of ik even mee kon komen om te helpen dus ik zei ja is goed. In haar lokaal aangekomen begon ze heel geil tegen me te praten en vroeg ze of ik haar wilde aanraken.  (details die afwijken van de vraag zijn verwijderd door De Kindertelefoon)Ik wou jullie vragen om tips want ik vond het niet erg en zij is wel mijn fav docent dus tips aub. Fijne dag verder

Ik weet niet hoe oud je bent, want als je minderjarig bent is de handeling van de docent ilegaan of je nou wilde of niet en het kan zoiezo geen kwaat om je af te vragen of ze dit niet met meerdere leerlingen heeft gedaan die niet wilde of door haar rang geen nee durfde te zeggen. Als je minderjarig bent raad ik aan om de schoolleiding te benaderen en als je meerderjarig bent moet je helaas wachten op een ander antwoord want dan heb ik geen idee.


-onnodige quotes verwijderd-

Bedankt voor je reactie ik heb al rongevraagd ik ben de enige maar dit was niet de eerste keer  was net de eerste week en toen gingen we iets printen en duwde mijn hand in haar bh. Ik ben btw 13 en zij 19 dus dat is niet goed nee.

 


Een Fransdocent kan niet eens 19 zijn, een opleiding voor docent duurt minstens 3 jaar…..👀


 

-onnodige quote verwijderd-

Ja weet ik maar ze is ook een soort stagiaire nog want mijn echte fransdocent is zwanger dus neemt zij de online lessen over, of zoiets weet het zelf eigenlijk ook niet heel erg goed maar dit heb ik begrepen


Een stagiaire moet ook minimaal 2 jaar les hebben voordat je mag invallen


-onnodige quote verwijderd-

Ja 17e klaar met school en 2 jaar maakt haar 19


 

-onnodige quote verwijderd-

Sorry maar ik denk dat het nep is want je mag helemaal niet naar school we zitten in een lockdown!


-onnodige quote verwijderd-

Ja maar ik moest een project inleveren Voor ab.


Reageer