Skip to main content
Vraag

seksuele obsessie over vrienden

• January 16, 2026
  • 0 reacties
  • 171 Bekeken

Ik val op jongens en ik durf dat niet te vertellen alleen mijn beste vrienden weten dat. Het probleem is gewoon dat ik precies gevoelens heb voor elke jongensvriend die ik krijg dus ook mijn beste vrienden. Zo heb ik een vriendschap eigenlijk verloren met een beste vriend omdat hij me betrapte toen ik in zijn kamer aan het aftrekken was in zijn onderbroek. Ik zoek ook altijd in hun kamer naar dingen waar zij mee aftrekken ofzo ik weet niet waarom uit nieuwsgierigheid en ook omdat ik daar geil van word denk ik. Ik vind dit zelf ook echt niet oke maar het gebeurt gewoon op dat moment zelf, daarna er ervoor wil ik dat nooit doen en ik heb ook altijd spijt daarna. Ik trek ook af op foto’s van hun vaak of ik denk aan hun maar dat wil ik niet want daardoor denk ik heel vaak/altijd aan hun op alle momenten van de dag, niet per se dat ik geil wordt dan maar gewoon ik ben heel de tijd bezig met mijn vrienden en kan me zo ook niet focussen op andere dingen zeker omdat nu mijn vrienden afstand hebben genomen van mij wegens te zware berichten te sturen omdat ik zelfmoordgedachtes heb ook (door andere oorzaken). Vroeger heb ik 1 keer met een jongen van mijn klas afgetrokken in het toilet en dat vond ik wel geil en hij vond dat wel oke om te doen maar niet per se geil ofzo. Toen in die periode nam ik soms een sok of onderbroek mee van mijn vrienden of trok ik foto’s van hun om daarop af te trekken dan. Nu doe ik dat gelukkig niet meer. Wat ik nu soms nog doe is wanneer ze bij mij blijven slapen of omgekeerd, op hun aftrekken naast hun wanneer hij slaapt of we gewoon nog praten, onder het deken. Wat kan ik nu doen? Ik wil ergens wel aftrekken op hun maar langs de andere kant vind ik dit ook echt niet oke en wil ik dit niet. Ik wil vrienden als vrienden en niet als mensen waar ik geil van wordt en op aftrek en aan denk als ik met andere dingen bezig ben.

Forum|alt.badge.img

Hiiii ​@Anoniem 4838,

Laten we beginnen met dat met de vriendschap, dat is niet fijn dat dat is gebeurd. Mag ik vragen hoe dat ging? Was hij weggegaan en heb jij toen een onderbroekje van hem gepakt en heb je daarmee afgetrokken? En hoe reageerde hij dan?

Intresse hebben in of mensen masturberen en zo ja waarmee is volkomen normaal alleen het zijn wel de spullen van anderen. Zou jij het fijn vinden als mensen door jouw spullen zouden gaan om te zoeken naar dingen waarmee je masturbeert?  

Het is natuurlijk heel erg dat je soms ook zelfmoord gedachtes hebt/had, bij zelfmoordgedachtes kan je altijd 113 bellen.

Het is natuurlijk super leuk dat je eens hebt afgetrokken met sen klasgenootje in het toilet, kan je me vertellen hoe het is gelukt om met hem te gaan rukken? Dus heb je het gevraagd of hij?

De onderbroeken en sokken meenemn van mensen kan natuurlijk niet. Dat is gewoon stelen en hoort niet.

Aftrekken op foto's van vrienden is niet erg, alleeb het licht er wel aan wanneer je die foto's hebt gemaakt. Heb je ze bijvoorbeeld gewoon in een normale setting gemaakt of heb je ze gemaakt terwijl ze sliepen ofzo?

Onder de deken aftrekken op hun.....ik weet dat eigenlijk niet zo goed, ik heb me ook weleens afgeteokken toen een vriend van mij naast mij sliep dus opzich is het niet super erg.

Het is helemaal niet erg om graag op vriendjes te willen aftrekken. Je hebt ook vriendjes die zijn gewoon vrienden maar die zijn ook wat meer, dus die doen ook seksuele dingen. Zou je ook graag smanen met ze willen rukken?

Mij tips zouden nu zijn:

1. Niet meer door mensen hun kamer gaan.

2. Niet meer dingen meenemen van mensen zonder toestemming.

3. Praat anders een keer met 1 van je vrienden die je echt goed vertrouwd over dit of over masturbatie. Misschien wil hij wel met je praten over het onderwerp. Je kan natuurlijk voor vragen ook altijd hierheen komen zodat ik ze of andere mensen ze kunnen beantwoorden.

Groetjes 😉