Seksuele gymdocent

  • 22 April 2021
  • 6 reacties
  • 1417 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik um, ik was dus op school (klas 1) en had gymles, we gingen de piepjestest doen. Hij had niet een een of ander fluitje dus wilde een video op YouTube opzoeken waar je die geluiden kon vinden. hij moest specifiek mijn telefoon hebben terwijl hij iedereen had kunnen pakken. Toen hij uiteindelijk bezig was geweest met opzoeken van een goede sound moest ik naast hem komen staan. Hij zat aan mijn heup en been, ik dacht laat maar zitten doet hij vast niet expres. mijn vriendin viel dit ook op en vond dit maar raar, ik  was boos en later bezonk het en vond ik het vervelend, ik heb daardoor ook mijn wiskunde toets verknald. die middag ging ik met die vriendin afspreken om mijn hoofd leeg te maken. dat was leuk en gezellig. mijn ouders vonden me al raar en ongewoon doen. de volgende dag aan het ontbijt las mijn moeder net zoals gewoonlijk onze dag op magister voor, ik schrok me een hoedje toen ik hoorde dat ik die dag daarna weer gym had. maar ja ik ging dus naar school/gym eerst legde hij dingen uit maar hij bleef maar naar mij en een ander meisje uit de klas staren, wij spraken elkaar na de uitleg en voelde ons niet op ons gemak. toen we gingen basketballen zag ik dat die docent dat meisje de hele tijd nakeek, en net zoals elk meisje hoort te doen vertelde ik dat aan haar. Ik hoorde van andere dat hij dat ook bij mij deed. later zat hij ook nog raar aan mijn schouder en plukte een haartje uit mijn gezicht. een ander meisje uit mijn klas was boos geworden voor wat voor reden dan ook, dus ze moest na die tijd naar het kantoortje van die docent. wij waren al bang dat er iets zou gebeuren, maar wat kan je er aan doen. nee zeggen was nog nooit zo lastig.


6 reacties

Badge

Oei oei, dit klinkt niet heel goed. Ik zou dit met andere meiden vertellen aan je mentor of een andere vertrouwenspersoon. En ook aan je ouders

Ik zou hier zeker werk van maken. In eerste instantie moet je altijd wat voorzichtig zijn bij dit soort dingen. Zoals je zelf ook al zegt had de eerste keer best een ongelukje kunnen zijn. Er is echt sprake van een patroon.

Bespreek het met je mentor, een vertrouwenspersoon en/of je ouders. Dat wil niet gelijk zeggen dat die gymdocent ontslagen wordt, maar dan is het wel bekend en wordt er naar gekeken. Heel veel succes! You got this!

Reputatie 1
Badge

hoi iedereen bedankt voor de steun, ben nogsteeds bang maar heb het gemeld

 

Reputatie 6
Badge +12

hoi iedereen bedankt voor de steun, ben nogsteeds bang maar heb het gemeld

 

Als hij wordt ontslagen moet je heus niet bang zijn hoor!

Als hij wordt ontslagen moet je heus niet bang zijn hoor!

Volgens mij is de TS meer bang omdat de gymdocent op dit moment nog aan haar lesgeeft, maar wat je zegt klopt wel. De gymdocent in kwestie misdraagt zich structureel en daar moet actie tegen worden ondernomen, ofwel d.m.v. een schorsing/therapie, ofwel d.m.v. ontslag.

Reputatie 6
Badge +12

Als hij wordt ontslagen moet je heus niet bang zijn hoor!

Volgens mij is de TS meer bang omdat de gymdocent op dit moment nog aan haar lesgeeft de volgende keer Dat hij het doet gewoon naar de je mentor gaan en dan is het plop op de flop, maar wat je zegt klopt wel. De gymdocent in kwestie misdraagt zich structureel en daar moet actie tegen worden ondernomen, ofwel d.m.v. een schorsing/therapie, ofwel d.m.v. ontslag.

Ja dat bedoel ik

Reageer