Seksuele gevoelens

  • 18 March 2021
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Badge

Hallo lezer,

Ik ben Beerie van 14 , jongen en ik heb sterke seksuele gevoelens. Ik zou heel graag seks willen, maar dat is natuurlijk heel abrupt. Ik masturbeer heel vaak al en ben al vroeg begonnen. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe het is. En zijn misschien seksspeeltjes een goeie optie?


2 reacties

Badge

onnodige quote verwijderd

Je zou bijv een vriendin van je kunnen vragen, je kan het in een soort niet sirieus gesprek vrage zodat ze niet raar over je denkt. Als ze ja zegt dan kun je eens een afspraak gaan maken en het doen. Doe het wel veilig en tip: als je wil dat zij het vaker met jou wilt doen, laat haar eerst klaarkomen, meestal hebben meiden nmlk geen orgasme bij seks dus als ze dit wel heeft wil ze vast nog een keer!

Suc6

Het lijkt mij ook lastig om zomaar seks te regelen als je geen vriend of vriendin hebt op dit moment.
Dat lijkt mij dan een goede eerste stap, maar gezien je andere topics kan dat dus ook lastig worden.

Seksspeeltjes zijn sowieso een leuke afwisseling van gewoon aftrekken, dus dat kun je zeker proberen.
Zorg er dan wel voor dat je ook glijmiddel hebt, anders werkt dat natuurlijk niet echt,

Reageer