OEPS, LOL ik zei Dani (spreek uit Dani) maar ik bedoelde Spreek uit daanie -.-
nee dat is niet raar hoor
miss ben je wel zo verliefd op der en kijk ik weet niet of dit je helpt, maar spreek eens met haar af en groei naar elkaar toe. Miss schaamt ze zich dan minder. en bespreek het dan
p.s. het komt er eigelijk opneer praat erover met haar
ga je eigenlijk nog wel kijken, want als ik kijk naar de datum...
Nee, dat is totaal niet raar!
Ik ben zelf panseksueel, en ik had er in het begin ook wel moeite mee, maar nu ben ik er gewoon comfortabel mee!
Mijn suggestie is om te kijken wat er gebeurt, of je gevoelens blijft ontwikkelen, en zo ja, wacht tot dat je jezelf accepteert, een kom als je het nodig vindt uit de kast.
En het meisje waar je gevoelens voor hebt, is zichzelf ook aan het ontwikkelen, dus wacht tot dat jullie beiden klaar zijn om aan een relatie te beginnen.
Je moet natuurlijk zelf weten wat je uitendelijk doet, maar het is uiteindelijk altijd het beste om gewoon je eigen te zijn!
xx
Nee Joh, tuurlijk is dat niet raar, je bent gewoon benieuwd hoe het allemaal is, ik had dat echt al wat eerder
Hi! Het is zeker niet raar hoor, op deze leeftijd krijg je dat gewoon sneller en vooral als je verliefd bent!
Nee Joh, tuurlijk is dat niet raar, je bent gewoon benieuwd hoe het allemaal is, ik had dat echt al wat eerder
Hi! Het is zeker niet raar hoor, op deze leeftijd krijg je dat gewoon sneller en vooral als je verliefd bent!
Ik verwacht dat de gebruiker al een antwoord had na 9 jaar. Zijn account is immers ook al verwijderd maar goed dat jullie betrokken zijn. :D
Hallo Onzekertje :)
Het heeft vrij weinig nut om te reageren op 9 jaar oude topics.
-TheMightySlayer <3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.