Oké is dit normaal dat een 11-jarig meisje een 12-jarige jongen seksueel misbruikt of niet?
¨Seksueel misbruik is NOOIT goed!¨
YOU´RE NEVER BE ALONE IN YOUR LIFE
Hoi! Ik ben Daniël en 16 jaar. In groep 8 van de basisschool ben ik seksueel misbruikt door een meisje die toen bij mij in de klas zat. Het begon gewoon rustig, ze wreef een beetje over mijn been en zei heel gek: I love you, terwijl ik al iemand had (waarmee het nu uit is). Daarna werd het iets onrustiger. Ze kroop onder tafel en kneep me zomaar in mijn penis. Toen had ik al het gevoel dat er iets niet helemaal goed ging. Ik was toen 12 toen het gebeurde. Daarna werd het nog onrustiger want ze vroeg of ik mee wou naar de wc. Aarzelend deed ik het, niet wetende wat er gebeurde. Toen ik mijn handen had gewassen, trok ze mij naar zich toe en zei: Je bent van mij! Daartegen heb ik me ernstig verzet. Daarna werd het nóg onrustiger. Na een interview te hebben gehad hield ze me op de trap tegen en liet haar linkerhand naar onderen glijden naar mijn penis en raakte mijn penis aan en zei ook nog: Grote piemel heb je! En toen we boven waren, leunde ze naar achteren en liet mij haar billen zien. Dat vond ik best wel ongemakkelijk en durfde het niet tegen mijn ouders en juf te zeggen.
Oké is dit normaal dat een 11-jarig meisje een 12-jarige jongen seksueel misbruikt of niet?
Dit topic sluiten a.u.b.
IK HEB EEN PAAR VRAGEN
hoe kan het dat ze je dwong je i mean je had gewoon kunnen zeggen van hou je handjes weg en gelijk naar de juf kunnen gaan en een jongen is volgens mij een stuk sterker.
en op welke school zat ij dat je met jongens en meisjes opeen toilet zat ik bedoel dat is vragen naar problemen.
Hey Anoniempje1505
Vaak is het zo eenvoudig niet. Als je plots ongepast en ongevraagd aangeraakt wordt, kan het weleens gebeuren dat je een groot deel van je zelfbeheersing en “gezond verstand” tijdelijk kwijtraakt. Zo kan het gebeuren dat je bevriest, en vrijwel niets meer kan doen aan de ongewenste aanrakingen. Da’s heel eng.
Naar iemand toe gaan om dit te bespreken is ook niet altijd even evident, zeker op zo’n jonge leeftijd. Je beseft namelijk nog niet altijd wat er je overkomen is, waardoor hierover praten erg spannend kan overkomen.
En tenslotte, tjah, op basisscholen zijn gemengde wc’s nog weleens een ding denk ik. Soms heb je ze ook op middelbare scholen, van die unisex wc’s. In principe hoeft dit niet voor problemen te zorgen als iedereen zich gewoon correct gedraagt, maar jammer genoeg gebeurt het weleens dat iemand een stap te ver gaat.
Gr. Kenshin
IK HEB EEN PAAR VRAGEN
hoe kan het dat ze je dwong je i mean je had gewoon kunnen zeggen van hou je handjes weg en gelijk naar de juf kunnen gaan en een jongen is volgens mij een stuk sterker.
en op welke school zat ij dat je met jongens en meisjes opeen toilet zat ik bedoel dat is vragen naar problemen.
Hey
Hier komen me antwoorden op je vragen:
1: Ik kon niks zeggen omdat ze me tegenhield en rare dingen zei zoals: Grote piemel heb je!
2: Ik zat op een speciale basisschool waarop kinderen zaten met ernstige leer en/of gedragsproblemen. En dat meisje dwong mij om mee te gaan naar de wc ik ging in de jongens wc en zij in de meiden wc was ook eigenlijk seksueel misbruik.
Hopelijk heb ik je vragen goed beantwoord!
Je mag altijd reageren hè?
Liefs,
Daniël
En oh ja de toilet-indeling op mijn oude basisschool was zo:
Er waren 2 aparte wc´s in één gebouw: één voor jongens en één voor meisjes.
Maar dat waren van die wc´s waar je gemakkelijk doorheen kon kijken.
Dat was wat ik nog wilde toevoegen aan mijn reactie
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.