Vraag

Seksueel misbruik door volwassenen

  • 8 October 2018
  • 4 reacties
  • 605 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii allemaal ik ben een meisje van 14 en ik word al een jaar lastiggevallen ( aanraken, seksuele opmerkingen , aanstaren enzo) door een volwassen man die ik persoonlijk ken hij heeft ook gewoon een vrouw enzo. Ik heb durf er met niemand over te praten. Ik vroeg me af of een van jullie mischien ooit zoeits heeft meegemaakt? En wat heb je der aan gedaan of heb je mischien tips voor me ? Alvast bedankt
xxx

4 reacties

heyo,

nee dit maakt ik niet mee maar weet wel dat dit totaal verkeerd is en daarnaast strafbaar is, je zou hier met mensen over kunnen praten die dichtbij je zijn maar als je dat niet durft kan dit ook anoniem op de chat van kindertelefoon, deze mensen kunnen je veel tips en vervolgstappen geven wat je tegen die man kan doen
Ik zou je inderdaad ook aanraden om een keertje te chatten met de kindertelefoon. Als je graag met een jongeren wil chatten kan dat ook tussen 6 en 8 's avonds.
Sterkte
Jonah
Heyy,

Dit is verkeerd en strafbaar wat die volwassenenbij je doet.

Ik zou je aanraden om te mailen met stichting chris of om te chatten of bellen met kindertelefoon of stichting chris.
Het zal een heel lastig jaar voor je geweest . Ik denk dat zo iemand niet vrij mag rond lopen . Heb jij geen zorgleerkracht op school ? Waar jij met je probleem bij te recht kan ? Of bij iemand die jij heel goed vertrouwd ?

Reageer