seksueel gesprek

  • 16 December 2020
  • 8 reacties
  • 653 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen,

Het klinkt misschien best gek maar ik wil het liefst gewoon kunnen praten over seks met een meisje, wie wil er een gesprek met mij voeren?


Dit topic is gesloten

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

nou ik ben er hoor! waar wil je het over hebben? xx

Ik wil wel graag even weten met wie ik te maken heb😅 vertel wat over jezelf 

Ik wil wel graag even weten met wie ik te maken heb😅 vertel wat over jezelf 

Dit forum is geen theekransje voor hele gesprekken en vriendschappen enzo. 

Als je een vraag hebt, stel die vooral of zoek bijvoorbeeld in het forum naar dingen die je zou willen weten of die je interesseren. 

Ik wil wel graag even weten met wie ik te maken heb😅 vertel wat over jezelf 

Dit forum is geen theekransje voor hele gesprekken en vriendschappen enzo. 

Als je een vraag hebt, stel die vooral of zoek bijvoorbeeld in het forum naar dingen die je zou willen weten of die je interesseren. 

Als Je in mijn situatie zat had je precies het zelfde gedaan

Reputatie 6
Badge +5

Hi,

Wat goed dat je je verhaal wil delen op het forum! 

Het forum als chat gebruiken is niet toegestaan, maar juist ervoor bedoeld dat iedereen zich vrij voelt om op een topic te kunnen reageren. 

Dus deel vooral je verhaal of stel je vraag, zodat anderen hierop kunnen reageren :slight_smile:

Groetjes,

Renske 

De Kindertelefoon 

Reputatie 3
Badge +2

nou ik ben er hoor! waar wil je het over hebben? xx

heyyy hgh nog! ik wel

 

Reputatie 1
Badge

oke hier komt mijn verhaal voor de corona 

ik heb ene vriendin van 13 ben zelf ook 13 maar zij zit op turnen. dus ik ging een keer kijken want dat wou zij maar er zitten geen jongens in haar team dus de jongens kleedkamer was leeg. dus het was het einde van de training dus iedereen ging doche maar ik had ook meegedaan en al die meiden die vonden dat ik goed kon turnen dus ik ging ook doche maar ik was daar nog nooit geweest maar ik hoorde al die meiden ik stond te doche en me een beetje rukken in de doche maar er zat een deur achter een muur maar dta wist ik niet dus al die meiden die komen mij doche in. ik niet gezien. maarhun zagen mij staan te rukken maar had zeep in mijn oog dus toen zag ik hun staan te vingeren op mijn stijve lul. en voelen.  toen deden we seksuele dingen en toen kwam ik klaar. 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9:Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende inhoud of links op het forum.

Reputatie 7
Badge +6

Dit topic is en strijd met forumregel 7: het forum als chat gebruiken, is niet toegestaan.

Om deze reden wordt dit topic gesloten.

Mariska, De Kindertelefoon