Vraag

seksualteit

  • 18 May 2020
  • 4 reacties
  • 581 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Toen ik net 13 was of 12 ( ik ben nu 15) heb ik een keer aan de vagina van mijn toen 3 jarige zusje gevoeld. Ik weet niet meer of ik er opgewonden van werd want ik kreeg geen stijve of zo. Maar ik heb er nu wel last van want ik schaam me er voor en ik heb er veel stress van. Ook heb ik een paar dagen ervoor of erna  ook aan mijn zusje gevraagd of ze mijn piemel wilde vasthouden. Ze deed dat ook en het was heel kort nog niet eens 3 sec ook toen was ik niet opgewonden en ik had geen stijve. Ik heb daarna ook niks meer met mijn zusje gedaan op dat vlak en ik geil echt niet op haar maar ik kan gewoon het niet meer vergeten en ik heb er erg veel stress van. Ik voel me ook niet echt meer normaal. Dus ik vroeg me af is het zeg maar nog enigszins normaal dat dat 1 keer is gebeurd.


4 reacties

Heyy

Ik denk dat je er het best gewoon lekker niet aan moet denken. Het is tenslotte al 2à3 jaar geleden. Waarschijnlijk dat je zusje het niet meer weet. Zou ik niet teveel over inzitten man.

Groetjs

Kaas123

Badge

Heeyy 

het is niet super erg wat je gedaan hebt dus vergeet het gewoon en je zusje is het denk ik ook al lang vergeten en anders doet ze dat waarschijnlijk later nog wel, ik ben 13 en een jongen van 15 heeft een x aan m’n borsten gezeten zonder dat ik het wou en dat vergeet ik niet zomaar dus maak je geen zorgen

xx 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Als jij er niks bij voelde is het het  beste om er niet teveel over te piekeren. Je hebt niks fout gedaan en het feit dat je je er slecht om voelt betekent dat het niet erg is.

Fijne reacties! hier heb ik wat aan, erg bedank!

Reageer