Vraag

seksualiteit, kan ik zwanger zijn?

  • 22 February 2020
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Badge

Hoi ik had een dringende vraag!

Mijn vriend lag op mij en we hebben droogeneukt. Zijn penis tegen mjjn vagina maarr met kleding aan. Broek en onderbroek nog gewoon aan.

Daarna ging hij zichzelf aftrekken en ik hem pijpen. Ik had zijn penis niet aangeraakt hij wel. Vervolgens had hij zijn handen snel gewassen alleen met water en heeft hij mij toen gevingerd. Hij is niet met zijn vinger in mij geweest maar wel tegen mijn clit aan en eroverheen etc. Ben ik nu zwanger???

Ik was net klaar met ongesteld zijn toen dit gebeurde 2 weken geleden . Over 2 weken moettt ik ongesteld zijn. Maar weet iemand of ik zwanger ben ja of te nee? Ik weet het even niet


2 reacties

Hoi

 

In principe lijkt de kans op een zwangerschap me klein. Echter zou het afnemen van een zwangerschapstest bij het uitblijven van je menstruatie geen kwaad kunnen. Houd de kalender maar goed in de gaten, en ga bij ongerustheid gerust langs bij de huisarts. 

 

Gr. Kenshin

Hey Zainab,

 

voor zover ik weet moet de penis in je klaargekomen zijn om pas zwanger te kunnen worden. Het zaad begint gelijk met zwemmen richting de baarmoeder en als het dus met zo’n omweg gaat kan je niet zwanger worden.

 

groetjes ThomasDeTrein

Reageer