Vraag

seksualiteit

  • 9 January 2022
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Hoi iedereen 

Ik ben onzeker over me lul want hij gaat schuin omhoog als hij stijf is een dus hij is niet echt recht dus vraag ik me af of dit heel erg is of dat dit later weg gaat


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Dat is volkomen normaal! Je kan er niks aan doen !

Reputatie 1
Badge +2

Hoi iedereen 

Ik ben onzeker over me lul want hij gaat schuin omhoog als hij stijf is een dus hij is niet echt recht dus vraag ik me af of dit heel erg is of dat dit later weg gaat

ik zou je er geen zorgen over maken, bij mij is het precies hetzelfde. vgm hebben veel jongens dit en ik weet zeker dat het normaal ik. zelf vind ik het eigenlijk wel grappig haha. en ik denk ook niet dat de seks hierdoor minder word want je buigt vanzelf wel een beetje mee. geen zorgen!

Badge

Ik zou het (als meisje) alleen naar speciaal vinden! Dan ben je uniek van de andere lullen! 

Gewoon. Norse maar hoor. Ik had he’d vroeger ook en et gaat wel weg.

 

Update:

Stom dat ik mijn spellingscontrole op Engels had staan. Ik wilde zeggen:

’’Gewoon normaal hoor. Ik had het vroeger ook en het ging gewoon weg.’’

Groetjes,

Wereld

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Mijn lul staat een beetje schuin naar rechts toe.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Dit is heel normaal, veel mensen hebben dit, dus niks om je zorgen om te maken. Ik heb wel eens gehoord dat sommige mensen het zelfs heel leuk en lekker vinden om seks te hebben met iemand waarbij de penis een beetje scheef staat. Het is dus helemaal niet negatief! Joe

Reageer