Vraag

sekstoy kopen

  • 5 May 2021
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hier ben ik weer met men vragen

 

  • welke seks speeltje koop ik het best volgens jullie? Ben jongen dus idk…
  • waar kan ik het verstoppen?
  • waar laten leveren?
  • Prijs ongeveer?

2 reacties

Ik kan hier volgens mij geen sites linken maar bij de meeste, sowieso wel alle gerenommeerde, sites die sekstoys verkopen kan je ‘anoniem’ kopen. Dat wil zeggen dat de doos neutraal is (geen bedrijfsnaam of wat dan ook) en je bankafschrift ook. Dan kan je ook kiezen voor afhalen bij een Post-NL-punt.

*Deze reactie is origineel geplaatst door MensPersoon:

  1. Kies je winkel uit.
    Dit kunnen speciaalzaken zijn, maar ook webwinkels zoals Bol.com en Amazon.
  2. Probeer contant of met cadeaukaarten te betalen.
    Als je iets bij een webwinkel wilt kopen kun je eerst met contant geld in een winkel een cadeaukaart kopen en dan met deze cadeaukaart het product kopen. Omdat je je pinpas niet gebruikt zullen je ouders het niet op je rekening terugzien.
  3. Kies het juiste product.
    Neem de tijd en kies het beste product uit dat je zou willen kopen.
    Misschien wil je eerst iets goedkoops halen om het uit te testen.
    Het is sowieso aan te raden om een product van bekende producenten, zoals Tenga en Fleshlight te halen. Er is namelijk veel informatie over hun producten te vinden en er zijn veel reviews over geschreven. Zo weet je zeker wat je koopt. 
  4. Vergeet glijmiddel niet.
    Glijmiddel op waterbasis is sterk aan te raden. Andere soorten kunnen mogelijk het materiaal aantasten van de masturbator/sekspeeltje en zijn dus af te raden. Het is redelijk goedkoop, dus betaal hier zeker niet te veel voor een of andere chique merk. Speciaal schoonmaakmiddel is ook aan te raden, omdat je geen zeep mag gebruiken.
  5. Lever het bij een vriend/vriendin of een ophaalpunt.
    Als je het niet thuis laat leveren, dan komen je ouders er zeker niet achter.
    Je hebt nu wel nog een reden nodig om weg te gaan, dus misschien kun je aanbieden om boodschappen te doen.
  6. Vind de juiste verstopplek.
    Sommige fabrikanten zullen claimen dat hun product onopvallend is, maar dat moet je niet geloven. Maak ergens onderin een lade ruimte voor al deze nieuwe spullen en leg er oude schoolspullen of kleding op. Niemand heeft er dan zin in om er door heen te gaan wroeten.
  7. Kies het juiste moment uit.
    Het is niet zo slim om luidruchtig te gaan genieten van je seksspeeltje als je hele familie een deur verder koffie zit de drinken. Zorg er voor dat je een rustig moment kunt vinden, zoals tijdens het douchen of als je ouders aan het werken zijn. 

Wat je dan haalt ligt een beetje aan het soort seksspeeltje dat jouw voorkeur heeft.
Misschien wil je iets dat goedkoop is, een bepaalde vorm heeft of nog andere functies heeft.
Wij kunnen dus dingen aanraden, maar waarschijnlijk is het nuttiger om je wensen te delen of zelf op zoek te gaan.

Groetjes,
Simply Me

Reageer