Vraag

Sekstoy

  • 9 August 2021
  • 8 reacties
  • 498 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

ik zit er over na te denken om misschien een seks speeltje te kopen voor anaal gebruik. Wat is dan handig om mee te beginnen en er bij te kopen? En hoe kan ik dat kopen zonder dat mijn ouders erachter komen?

Groetjes

John

 


8 reacties

Heyy

 

Voor waar je mee kan beginnen heb ik niet echt tips.. Daar zal je even zelf onderzoek voor moeten doen en kijken wat jou leuk lijkt.

 

Als het goed is is er de mogelijkheid om een pakketje (seksspeeltje) anoniem te laten bezorgen bij een afhaalpunt (bij de supermarkt). Dan kan je het daar gewoon ophalen. Bij het afhaalpunt moet je misschien wel je ID laten zien, maar dan kan je het gewoon buiten je ouders om doen.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +19

Tja idk.. maar je kan idd anoniem zoiets bestellen. Staat vaak ook iets op de website van die winkel hoe dat precies zit.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Johnl1094 

Ik wou nog even toevoegen dat je het beste ook glijmiddel kan bestellen. Voor anale speeltjes heb je dat eigenlijk altijd nodig.

Groetjes NV

Heyy

 

Voor waar je mee kan beginnen heb ik niet echt tips.. Daar zal je even zelf onderzoek voor moeten doen en kijken wat jou leuk lijkt.

 

Als het goed is is er de mogelijkheid om een pakketje (seksspeeltje) anoniem te laten bezorgen bij een afhaalpunt (bij de supermarkt). Dan kan je het daar gewoon ophalen. Bij het afhaalpunt moet je misschien wel je ID laten zien, maar dan kan je het gewoon buiten je ouders om doen.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Bedankt voor de tips...maar wat ik me dan bedenk is dat mijn ouders dan ook mijn bank afschrifte zien...

Bedankt voor de tips...maar wat ik me dan bedenk is dat mijn ouders dan ook mijn bank afschrifte zien...

Bij de meesten sites met seksspeeltjes (bijv. Easytoys) kan je kiezen voor anoniem bestellen. Dat houdt in dat de doos niet herkenbaar is en dat je bankafschrift ook anoniem is (dus dan staat er niet Easytoys o.i.d. maar iets onherkenbaars).

Als je je speeltje(s) bij bol.com bestelt zou je ook kunnen overwegen om cadeaubonnen te kopen van bol.com (eventueel zelfs met ontraceerbaar contant geld) en daarmee te betalen. 

Badge

Ik was begonnen mer een dildo voor in men ass en het voelde heeel lekker

beetje later had ik dan nog 3 buttplugs gekocht en ze voelen suppper lekker

 

ik doe het via bol.com want dan staat er gwn bestelling bol.com en niets specifieks

Badge

Heyy

 

Voor waar je mee kan beginnen heb ik niet echt tips.. Daar zal je even zelf onderzoek voor moeten doen en kijken wat jou leuk lijkt.

 

Als het goed is is er de mogelijkheid om een pakketje (seksspeeltje) anoniem te laten bezorgen bij een afhaalpunt (bij de supermarkt). Dan kan je het daar gewoon ophalen. Bij het afhaalpunt moet je misschien wel je ID laten zien, maar dan kan je het gewoon buiten je ouders om doen.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Bedankt voor de tips...maar wat ik me dan bedenk is dat mijn ouders dan ook mijn bank afschrifte zien...

Je kunt als je geluk hebt paypal gebruiken of paysafecard 

Reputatie 3
Badge +3

ik heb ooit een dildo besteld via een site waar je het anoniem krijgt en opgehaald bij een winkel in de buurt dus zo kwam niemand erachter 

Reageer