Beantwoord

seksting

  • 30 December 2019
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik en mn lief zouden denk ik allebij wel aan seksting doen maar we zijn bang dat dit mss onderschept wordt of dat de andere screens trekt en die dan aan de rest laat zien... is dit niet te erg als je eig met elkaar samenbent en elkaar dus eig vertrouwd???

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 December 2019, 14:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Anoman :)

Ik ben zelf geen voorstander van sexting maar je kunt het doen als je elkaar vertrouwd en mocht het geval zijn dat hij screenshots maakt en hij het verspreid heb je wel meteen bewijs.

-Dr8gon99

Maar als mn lief het laat zien aan de rest dan ben ik wel gekloot ookal weet ik dan dat ik hem niet kan vertrouwen...

Hallo Anoman :)

Je kunt die naaktfoto's maken zonder je gezicht zodat als hij het verspreid dat niemand weet dat jij het bent of kunnen ze je herkennen aan je lichaam? 

-Dr8gon99

Ok dankje

Hey anoman,

Het beste is naar jezelf te kijken, en bedenken of je het wel echt wilt. Jij zelf benoemd nu dat je bang bent dat hij screens maakt, en dus betekent dat die vorm van vertrouwen er niet helemaal is. Als je echt diegene vertrouwd, zou ik er niks van aan trekken en het gewoon doen. En als je toch denkt dat hij/zij het aan andere laat zien, zou ik het vermijden :)

Reageer