Vraag

seksspeeltjes kopen/gekocht

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 551 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Vraag voor de dames ☺️

Ik ben 13 en wil graag een seksspeeltjes kopen.

Ben ik nog te jong voor dat soort dingen?

Hoe oud waren jullie toen jullie  gekocht hadden ?

Zijn hier meiden met ervaring speeltjes? en zo ja welke raden jullie mij aan ?

Ik ben benieuwd


3 reacties

Hey Michellegirl

 

Ik vind niet dat je te jong kan zijn voor het ontdekken van jezelf. Een seksspeeltje moet dus kunnen vanaf wanneer jij daar klaar voor bent. Dertien lijkt me dan ook een heel gemiddelde leeftijd om bezig te zijn met (zelf-)intimiteit en dergelijke :slight_smile:  Zelf heb ik echter geen ervaring met speeltjes. 

 

Gr. Kenshin

Zelf heb ik nooit er aan gedacht om dat soort seksspeeltjes te kopen voor mijzelf, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik de doelgroep niet ben…

Ik zou jou gewoon aanraden om op de websites een beetje rond te kijken naar het aanbod en wat jou interesseert.
Koop eerst gewoon een of twee goedkope dingen, zodat je kan uitvogelen of dit echt iets voor jou is.
Het zou een beetje sneu zijn om veel geld uit te geven aan iets waar je geen plezier mee beleeft.
Het kan ook geen kwaad om ook wat glijmiddel te halen, omdat het alles net iets makkelijker zal maken.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Michellegirl

Ik ben pas 13 en heb 2 weken geleden een simpele vibrator gekocht en besteld via een site en laten bezorgen bij de Jumbo zodat het mier thuis bezorgd werd want m'n ouders hoeven het ook echt niet te weten.

Een simpele rond de 20 25 euro is prima en met een accu wel zo handig kan je hem gewoon opladen . 

Tis wel fijner soms dan je vingers en je kan hem er ook indoen terwijl hij trilt echt superfijn en handig .

Je hebt op die sites zoooveel keus maar maak het jezelf niet moeilijk haha.

Veel succes met je aankoop 

Reageer