Seksspeeltjes jongens

  • 6 August 2018
  • 13 reacties
  • 2814 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben benieuwd of er hier mensen ervaring hebben met sekspeeltjes voor jongens.
Dan bedoel ik geen dildo's of dergelijke dingen , dat vind ik niets.
Eerder fleshlights e.d.
Ik zou er graag een willen kopen, maar ik weet er niet echt veel van af.
Dus:
Wat zijn jullie ervaringen ermee?
Wat raden jullie aan?
En is het echt zo'n gezeik met glijmiddel?
Zou water niet genoeg wrijving weghale?

Alvast bedankt.

13 reacties

Wat wil je er mee doen eerder zoals aftrekken af eerder anaal
Aftrekken e.d.
Dat is ook de reden waarom ik die producten noemde.
Dus absoluut niets anaals
Je kunt je penis broberen tussje je bedovertrek te steken en dan een bewegen met je penis
Of andere posities broberen weet nie of je er ooit van gehoord hebt maar als je erg lenig bent kun je je eigen miss pijpen kreunen werkt ook wel en glijmiddel of speeksel kan ik je ook aanraden en miss als je een fles hebt met een groot genoege bovekant kun je de fles vullen met water en dan de fles eens goed doen
Echt verbazingwekkend....

Ik wil dus iets KOPEN.
Vandaar dat ik vraag naar de ervaring en tips van mensen.
Dat is dus ook waarom ik.die vragen heb geplaatst....
Sorrie maar koop er niets voor voor jongens heb je niet heel veel maar je kunt op websites bekijken
Hey Indiena,
Ik ben Thomas eigenaar van de website:xxx ( verwijderd door de Kindertelefoon ivm reclame ) en misschien kan mijn website je wel verder helpen. (de website is nog niet helemaal af), maar ik zou elk soort feedback apprecieren :)
Ik ben nu bezig aan het schrijven aan mijn ultieme Fleshlight Keuzegids, omdat de keuze soms moeilijk is, wil ik andere mannen/jongens helpen kiezen bij de juiste Fleshlight.

Ik heb andere seksspeeltjes geprobeerd, maar ik raad toch iedereen Fleshlight aan.

Bedankt
Bedankt daarvoor.
Ik zal de website wel eens bekijken.
Je kunt je penis broberen tussje je bedovertrek te steken en dan een bewegen met je penis

Of tussen kussen en matras. Of.. je pik insmeren met vaseline/olie etc. dan je vingers van 2 handen in elkaar vouwen (alsof je gaat bidden) dan BEIDE duimen een stukje naar je toe bewegen zodat er een gaatje ontstaat. Dan je handen iets van elkaar maar met vingers nog in elkaar en daar dan van onderaf je dinges induwen. Je kan het "gaatje" dan zo strak maken als je wil met je handen.Superlekker. No fleshlight needed. Save you money.
Echt verbazingwekkend....

Ik wil dus iets KOPEN.
Vandaar dat ik vraag naar de ervaring en tips van mensen.
Dat is dus ook waarom ik.die vragen heb geplaatst....


KOOP dan wat! 😛 sites genoeg. Ik heb een magic wand met masturbator opzetstuk dus dat ding trilt en die sleeve is zit heel strak om je lul. En ja je hebt giljmiddel nodig en water glijdt totaal NIET. Eerder tegenovergestelde.
Bedankt daarvoor.
Badge
Een fleshlight is echt aan te raden heb het ook nog geprobeerd en dat deed zo'n deugd!
Pocketpussy is idd supernicee! Glijmiddel of vaseline is wel echt nodig

Reageer