Vraag

Seksspeeltjes: een paar vragen

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 322 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen :)

Ik (15, homo) wil online een seksspeeltje voor mezelf kopen, maar ik heb een paar vragen…

  • Bij het afhalen van zo’n pakket, moet je ouder dan 18 zijn en jezelf kunnen legitimeren?
  • Waar zal ik het kopen? Een speciale sekssite of bol.com ofzoiets?
  • Wat zal ik kopen? Ik dacht zelf aan een vibrator/dildo met wat glijmiddel.
  • Waar moet ik het speeltje verstoppen voor m’n ouders?

 


2 reacties

Badge

gewoon kopen waar jij wilt maar er zijn ook sites die het bezorgen alsof het een doos met kleding is voor als je ouders het aannemen bijvoorbeeld en je kan het het best verstoppen heel diep achter in een kastje of een klep waar je ouders eigenlijk nooooooit komen 

 

your welcome😄

 

 

 

Hoi iedereen :)

Ik (15, homo) wil online een seksspeeltje voor mezelf kopen, maar ik heb een paar vragen…

  • Bij het afhalen van zo’n pakket, moet je ouder dan 18 zijn en jezelf kunnen legitimeren?
  • Waar zal ik het kopen? Een speciale sekssite of bol.com ofzoiets?
  • Wat zal ik kopen? Ik dacht zelf aan een vibrator/dildo met wat glijmiddel.
  • Waar moet ik het speeltje verstoppen voor m’n ouders?

 

  1. Voor een pakketje af te halen hoef je alleen 18 te zijn als je alcohol of tabak online besteld, je moet wel altijd een ID bij je hebben om aan te tonen dat de naam op het pakketje ook overeen komt, bestel dus niet met een fake naam
  2. Ik koop het altijd op willie, daarvan kan ik je dus ook zeggen dat het gewoon in een bruine doos zit met alleen een adres erop verder niks
  3. Een buttplug is lekker, let erop dat je niet een te kleine pakt want je hebt al snel een grotere nodig dan
  4. Ik heb een lade op mn kamer, ik schuif die lade open en leg het eronder

Reageer