Vraag

seksspeeltjes

  • 25 May 2020
  • 9 reacties
  • 1094 Bekeken

Badge

Heeyyyyy ik ben mysteryguest en ik ben een meisje van 12 ( wordt morgen 13)  en ik heb een vraagje. Vanaf welke leeftijd mag je een dildo of vibrator kopen?

 

En Wat kan je ook als alternatief van een seksspeeltje gebruiken?

En hoe maak/ gebruik je ze?

 

 


9 reacties

Ik denk niet dat er een minimumleeftijd daarvoor is.
Je kunt gewoon iets bestellen, maar ik denk niet dat het zo makkelijk zal gaan in een seksshop.

Ik raad jou niet aan om zelf iets te knutselen, omdat je daarmee jezelf kunt verwonden.
Gebruik dus iets zoals je vingers, of een speeltje dat daarvoor bedoeld is.

Badge

Je kan een electrische tandenborstel gebruiken doe ik ook en dan op je clitoris zetten super fijn en je kan op het stukje waar het borsteltje zit een gum stoppen is ook een fijn gevoel 

Xxx 

Laat maar weten of je het hebt geprobeerd en hoe het was 

Badge

Je kan een electrische tandenborstel gebruiken doe ik ook en dan op je clitoris zetten super fijn en je kan op het stukje waar het borsteltje zit een gum stoppen is ook een fijn gevoel 

Xxx 

Laat maar weten of je het hebt geprobeerd en hoe het was 

Thxx nog niet geprobeert maar is dat niet pijnlijk?

Badge

Ik denk niet dat er een minimumleeftijd daarvoor is.

Oke 


Je kunt gewoon iets bestellen, maar ik denk niet dat het zo makkelijk zal gaan in een seksshop.

Ik raad jou niet aan om zelf iets te knutselen, omdat je daarmee jezelf kunt verwonden.
Gebruik dus iets zoals je vingers, of een speeltje dat daarvoor bedoeld is

Oke thxx

 

hey!

nog gefeliciteerd met je 13e verjaardag

als je onder de 18 jaar bent mag je geen seks speeltjes kopen je kan bijv wel iemand vragen maar ik snap dat dat beschamend is

Wat je wel kan doen inplaats van een dildo de achterkant van een tandenborstel of een borstel

als je ook een vibrator wil kan je een app downloaden er zijn wel 100 apps daarvoor

(doe voordat je de app gebruikt wel een washandje ofzo om je telefoon anders word hij vies)

Reputatie 2
Badge

gebruik een warme knakworst

Erg leuk, grapjas…

Het is af te raden om eten en andere huishoudproducten te gebruiken om te masturberen.

@Lillyy222 ,

Kun je de rest van dit forum uitleggen waar staat dat je als minderjarige geen seksspeeltjes mag kopen?
Zo'n claim heb ik nog niet gevonden op dit forum, dus ik ben benieuwd waar dit vandaan komt.

Je kunt het handvat van een haarborstel eens proberen (natuurlijk wel met een plastic handschoen eromheen ofzo) of inderdaad een elektrische tandenborstel op je clit (in boterhamzakje natuurlijk). Dat doet als het goed is geen pijn. Het kan echter wel gebeuren dat je clit overprikkeld is. Dan moet even stoppen.

 

Groetjess

Badge

Je kan een electrische tandenborstel gebruiken doe ik ook en dan op je clitoris zetten super fijn en je kan op het stukje waar het borsteltje zit een gum stoppen is ook een fijn gevoel 

Xxx 

Laat maar weten of je het hebt geprobeerd en hoe het was 

Thxx nog niet geprobeert maar is dat niet pijnlijk?

ik doe het zelf met gewoon de achterkant van de elektrische tandenborstel en het doet geen pijn xo

Reageer