seksmaatje

  • 22 March 2021
  • 7 reacties
  • 725 Bekeken

Badge

Ik wil heel graag een sex maatje en ben 13 jaar (jongen) zoek een meisje leeftijd maakt niet uit


7 reacties

Miss een meisje uit je klas, of (hangt van leeftijd af) Yubo of tinder. 
hopelijk kan dit je helpen 

Reputatie 4
Badge +3

Wat wil je dan doen?

Sexting of seks?

Badge

Miss een meisje uit je klas, of (hangt van leeftijd af) Yubo of tinder. 
hopelijk kan dit je helpen 

Bedankt voor de tip maar heb geen meiden in de klas

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wessel198540 ,

 

voor de duidelijkheid wil ik er even op wijzen dat er op het forum geen contactgegevens mogen worden uitgewisseld. We vinden het erg belangrijk dat iedereen hier anoniem is.

Jullie kunnen natuurlijk wel tips uitwisselen!

Houden jullie daar rekening mee?

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk persoonlijk niet dat meisjes van jouw leeftijd (of ouder/jonger) hier geïnteresseerd in zijn. 

Ik sluit mij hier bij Annooniem_x aan.
Als er zo veel meiden seks zouden willen hebben op jouw leeftijd, dan was het waarschijnlijk niet nodig geweest om dit topic aan te maken.
 

Zelf zou ik er dus niet van uitgaan dat je zomaar met iemand het bed induikt zonder dat je al een relatie hebt.
Misschien kun je dus iets doen met iemand die je leuk vindt, maar ik denk niet dat je snel iets kunt regelen.
Masturberen is altijd een optie en seksspeeltjes kunnen altijd iets anders bieden.

Reputatie 3
Badge +2

Ik wil heel graag een sex maatje en ben 13 jaar (jongen) zoek een meisje leeftijd maakt niet uit

Je bent 13 jaar! De meeste mensen hoeven dan echt nog geen seks. Wacht gerust nog even een paar jaar. Dan weet je er ook wat meer van af (raakt niemand zwanger/krijgt soa enz)

Reageer