2. Leeftijd
3. Denk je wel eens aan seks?
4. Heb je wel een gefantaseerd over je familie?
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien.
6. Welke gevoelens had je hierbij?
7. Hoe vaak masturbeer je?
8. Denk je wel eens aan seks met je eigen geslacht?
2. 16 jaar
3. Tuurlijk ?
4. Nee
5. Ja
6. Niets bijzonders
7. Minimaal een keer per dag
8. Ja, want ik val op hetzelfde geslacht ?
1. Jongen / meisje?
Meisje
2. Leeftijd
15 jaar
nee totaal niet mee bezich
nee
nee sorry ik zelf niet mijn ouders wel toen ik nog 0/1 was
waarbij?
nooit want ben er niet echt mee bezig
ik denk niet echt aan seks, ik viel wel op een vriendin maar nu niet meer
Bedankt voor de vragen lijst
Groetjes
Naam-loos
Ik ga je lijstje ff invullen. Ik zou het leuk vinden als jij dat zelf ook doet, maar kijk maar even
1. Jongen / meisje? – jongen
2. Leeftijd – 15 jaar
3. Denk je wel eens aan seks? – ja, ik droom er soms zelfs over…. En ik doe het ook wel met jongens, maar ik ben er niet een hele dag mee bezig. Ik heb ook andere dingen te doen, zoals iedereen die wel heeft, huiswerk, school, sporten, met vrienden chillen, van die dingen
4. Heb je wel een gefantaseerd over je familie? – ik fantaseer wel eens over hoe het zal gaan met mijn twin als we ouder zijn en of we dan nog zo vaak bij elkaar zijn en dan mis ik hem al bijna door eraan te denken, verder over hoe het met papa en mama en onze andere broers en zus zal gaan. Of we nog vaak met zijn allen op vakantie zouden gaan en dingen doen als we allemaal wat ouder zijn. Ik hoop wel dat we nog lang bij elkaar zijn allemaal :)
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien. – ja, heel vaak in het verleden en nu ook nog, want we gaan al van kleins af aan naar het naaktstrand en bloot zijn is niet gek, dus als we een keertje bloot naar de douche lopen of bloot in de zon zitten of in de sauna ofzo dan zien we elkaar, maar dat is zo gewoon dat we het zelf niet eens meer zien. We gaan nu we ouder zijn wel vaker apart zitten op het naaktstrand. Mijn twin en ik gaan vaak samen met andere jongens en meisjes of met onze broer(tje)(s) Behalve familie ziet “iedereen” ons dus wel eens bloot op het strand of op school of sport bij het douchen
6. Welke gevoelens had je hierbij? – in principe niks seksueels, ik zie het ook niet echt van “die is bloot”, maar ja, je hebt natuurlijk wel uitzonderingen. Dus als ik een leuke jongen zie op het naaktstrand of bij het douchen, dan krijgt die wel de aandacht die hij verdient, zeg maar. Ik zie mijn twin elke dag bloot, als we naar bed gaan en als we opstaan. We slapen bloot en bij elkaar op de kamer. Vaak staan we ’s morgens voor school samen onder de douche, ook wel met ons jongere broertje van 13, want we delen met hem een badkamer die tussen onze slaapkamers ligt.
7. Hoe vaak masturbeer je? - eigenlijk elke dag wel 1 of 2 keer, soms vaker, ligt eraan wie er allemaal bij is (bv. vriendje)
8. Denk je wel eens aan seks met je eigen geslacht? – oeps, ja wat zal ik zeggen. Ik heb het niet echt verborgen gehouden bij het beantwoorden van de vragen hiervoor, dus ik zal het maar toegeven, mijn twin en ik zijn gay, dus het blijft niet alleen bij denken aan seks….. We hebben nog nooit een vriendinnetje gehad en wat ons betreft hoeft dat ook nooit. Geef ons maar jongens, je zult ons dan niet horen klagen 😛
2. Leeftijd_ bijna 15
3. Denk je wel eens aan seks?_ elke dag als ik die jongen op school zie?
4. Heb je wel eens gefantaseerd over je familie?_ Ja, maar dan zo van: hoe zou dat er daar uitzien?
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien?_ Vroeger een paar×
6. Welke gevoelens had je hierbij?_ ik was toen nog klein weetje?
7. Hoe vaak masturbeer je?_ niet zo vaak. Maar ik wil minimaal 1× per dag of meer.
8. Denk je wel eens aan seks met je eigen geslacht?_ Ja, heel vaak zelfs. Zoals ik bij vraag 3 al zij, elke dag als ik die boy van school zie. Ik ben zelf 100% gay dus ja.?️?
1. Jongen / meisje? jongen
2. leeftijd 13
3. Denk je wel eens aan seks? ja, doen met m'n crush en soms gwn in het algemeen.
4. Heb je wel een gefantaseerd over je familie? ehhh niet echt.
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien. ja hoor, maar aln de closte familie leden.
6. Welke gevoelens had je hierbij? ehh gwn familie ok iedereen heeft soms geen kleding aan
7. Hoe vaak masturbeer je? Bijna elke dag van 1 t/m 4 keer (vier als ik heel geil ben)
8. Denk je wel eens aan seks met je eigen geslacht? nee, nog nooit aan gedacht.
Groetjes,
14
tuurlijk :)
nee
ja
gewoon normaal HAHAHA niks bijzonders.... hahaha
nooit
Ja soms wel......maar ook niks bijzonders
2. Leeftijd? 12
3. Denk je wel eens aan seks? Ja, heel vaak.
4. Heb je wel een gefantaseerd over je familie? Nee, wel dat ik het deed met de moeder van mijn vriendin.
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien? Ja
6. Welke gevoelens had je hierbij? Gwn, niets bijzonders
7. Hoe vaak masturbeer je? Ik probeer het best vaak maar ben nog op zoek naar een manier.
1. Meisje
2. 14
3. Ja altijd..
4. Jep..
5. Jaa
6. Liefde.. alleen tis raar, ik wil dat nietmeer...
7. Elke dag minimaal 2x of meer
8. Jaa ik ben bi (meer lesbie)
2. Leeftijd 15
3. Denk je wel eens aan seks? hoe ik meiden uit mijn vrienden groep neuk
4. Heb je wel een gefantaseerd over je familie? nee
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien. ja
6. Welke gevoelens had je hierbij? is gewoon normaal
7. Hoe vaak masturbeer je? 2keer per dag
8. Denk je wel eens aan seks met je eigen geslacht? ja
2. 16
3. Ja
4. Ja
5. Ja, alleen van mijn eigen gezin
6. Geen, niet bepaald opeindend
7. 4x per week gemiddeld
8. Af en toe
2. Leeftijd? 17
3. Denk je wel eens aan seks? Jaa
4. Heb je wel een gefantaseerd over je familie? Jup
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien? Ja
6. Welke gevoelens had je hierbij? Niets bijzonders
7. Hoe vaak masturbeer je? Ongeveer 4 keer per week
8. Denk je wel eens aan seks met je eigen geslacht? Ja
1. Jongen / meisje? Jongen
2. Leeftijd 15
3. Denk je wel eens aan seks? Ja best vaak
4. Heb je wel een gefantaseerd over je familie? Ja
5. Heb je wel eens je familie naakt gezien. Nee
7. Hoe vaak masturbeer je? Elke dag
8. Denk je wel eens aan seks met je eigen geslacht nee
1. Jongen / meisje?
jongen
2. Leeftijd
12
ja best vaak
ja over een paar nichten en neven
familie, alleen m'n ouders en broertje
niet veel
1/2x per week
ja hoor wie niet
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.