Vraag

seksfeestje

  • 19 March 2019
  • 2 reacties
  • 2641 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendin (geen relatie, gewoon normale vriendin) gaf een feestje bij haar thuis, haar ouders waren niet thuis. Het was hartstikke leuk, er was natuurlijk drank en veel mensen hadden iets te veel gedronken en het was dus erg gezellig. Aan het einde van de avond waren er al aardig wat mensen weggegaan en ik was dus nog over met een andere jongen en drie meiden. Een van de meiden betaste ons en die andere gingen ons ook erg seksueel betasten. Uiteindelijk vroeg ze voor seks en ik wist eerst niet zeker of ik wilde, maar aangezien ik een beetje dronken was waren we toch maar gegaan naar haar kamer. Het was een wilde avond ik mocht in elk meisje mijn penis steken en ik vond het erg lekker. Maar waar ik nu bang voor ben is dat ik een soa heb of dat een van de meisjes zwanger is. We deden het namelijk zonder condoom, omdat we die niet hadden.

Wat moet ik doen?

2 reacties

Je kan het beste een SOA test doen. Dan weet je of je een soa hebt.
En je kan aan die meisjes vragen of het kan dat ze zwanger zijn omdat je daar bang voor bent. En dan kunnen zij een zwangerschaps test gaan doen.
Ook is het handig om de volgende keer gewoon condooms mee te nemen.
hey meneer beer

SOA probleem: Als ik jou was zal ik een SOA test doen. Dat kan bijvoorbeeld bij de dokter.
Zwanger?: Ik zou vragen aan die meiden hoe ze zich voelen. Stel dat ze een naar gevoel hebben, kunnen ze altijd een zwangerschap test doen.

Reageer