Vraag

Seksfantasieën over nichtje

  • 21 March 2021
  • 10 reacties
  • 2557 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik heb een nichtje waar ik het goed mee kan vinden. Soms slapen we bij elkaar in bed als ik bij familie ga logeren en dit vinden we beiden geen probleem. Ze is twee jaar jonger dan ik.  Ik fantaseer er wel vaak over dat ik seks met haar heb. Soms schaam ik me ervoor dat ik me aftrek op een familielid, maar soms vind ik haar ook gewoon heel geil. Is het raar dat ik fantasieën over haar heb? Ik ben wel bang dat ik misschien een keer te ver ga als we bijvoorbeeld weer in één bed slapen.


10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Denken kan nog wel, doe het gewoon niet, als je denkt dat het te haar gaat ga je op de bank slapen ofzo...

Reputatie 4
Badge +3

 Over denken kan altijd en ik denk niet dat je teveer zou gaan maar ik zou proberen om niet in een bed te slapen met haar.   

op zich kun je best wat doen als t haar ook leuk lijkt maar dan niet verder dan samen masturberen ofzo  of beffen en pijpen, dat is wel de grens. Ik heb t zelf ook es met iemand uit de familie gedaan en je leert er een hoop van, zeker in deze tijd als je gewoon minder mensen ziet.

Ik vind sommige best preuts hier, beetje experimenteren mag best 

xxx Sterre

Reputatie 1
Badge +4

Ligt eraan hoe oud jullie zijn en of ze het wil

Reputatie 4
Badge +3

zelf heb ik geen leuke neven. Maar als ik ze had en ze hadden me de vraag gesteld , had ik wel meegedaan denk ik. dus zeg het tegen haar

 

Als je het op denken houd komt er nooit wat van, je moet de volgende keer dat je samen met haar in bed ligt gewoon wat proberen en kijken wat ze toelaat

Als je het op denken houd komt er nooit wat van, je moet de volgende keer dat je samen met haar in bed ligt gewoon wat proberen en kijken wat ze toelaat

Super fijn dat dit dus gezegd word.
Het is namelijk een goed voorbeeld van wat jij dus absoluut niet moet doen met je familie.
Er zijn zat redenen om geen seks met je familie te hebben, maar het feit dat ze jouw familie zijn moet al genoeg zeggen.

 

Los van het hele incest gebeuren:
“kijken wat iemand toelaat” is een makkelijke manier om iemand aan te randen.
Je bent immers de grenzen aan het opzoeken.
Vraag daarom van te voren aan je partner wat deze wel en niet wil en maak dit duidelijk.

Hallo Glowingrod :)

Gewoon niet. Dit had je zelf kunnen bedenken. Ze is familie.

-TheMightySlayer <3

heb wel t idee dat sommige mensen hier onder een steen leven of mss wonen ze wel in de bible belt, hahaha

Reputatie 4
Badge +1

Experimenteren moet toch gewoon kunnen. Persoonlijk vind ik dat seks met familie gewoon moet kunnen. Het zijn ook gewoon mensen.

als je een one night stand hebt met een random meisje, en dat meisje blijkt dus familie te zijn, is het ook niet strafbaar, toch?

Reageer