Hi guys.
Dit wordt even een ingewikkeld verhaal. Zo 2 jaar geleden ben ik een jongen tegengekomen op een feest. We hadden meteen een soort klik en ik kon heel goed met hem praten. Toen ik hem ontmoette was hij een beetje mollig, maar ik was wel redelijk aangetrokken door hem.Door deze 2 jaar heb ik op en af contact met hem gehad via social media en ben ik hem zo nu en dan tegengekomen, maar verder niks speciaals. Tot oud en nieuw. Toen was ik op een feest waar hij ook was. Ik kwam hem tegen en ik herkende hem bijna niet, want hij is hartstikke afgevallen en ziet er momenteel echt goed uit. Op dat feest hebben we tevens ook gezoend.
Vanaf dat feest hebben we veel contact en heeft hij ook aangegeven dat ik zijn type ben. Maar ik heb van een vriendin van mij gehoord dat hij zegt dat ie geen zin heeft in een relatie.
Hij vraagt mij vaak om langs te komen als hij alleen thuis is. We weten allemaal wat dat betekend :)
Zelf ben ik 17 en ben nog maagd. Ik ben wel klaar voor seks en merk dat ik er soms ook echt zin in heb, maar heb altijd gezegd dat ik seks met iemand wil als hij me oprecht echt leuk vind en er potentie in zit voor een relatie. Ik weet dat met hem een relatie sws niet gaat lukken. Aan de andere kant denk ik zelf dat ik het niet moet doen, maar aan de andere kant denk ik: ja fuck it. het moet toch ooit gebeuren.
Iemand advies met wat ik moet doen?