Vraag

Seks zonder relatie

  • 6 June 2018
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy, in mijn vorige topic(als je die hebt gelezen) had' Seks met een vriend' had ik geschreven over dat ik seks heb gehad laatst met een 'normale vriend' en dat ik het vaker zou willen doen met hem. Ik had er ook bij gezet dat ik niet wist hoe ik het moest laten merken dat ik het vaker zou willeb doen met hem. Dus ik heb hem gisteren een appje gestuurd met, dat ik het fijn vond met hem en dat we het gezellig hebben en dat ik het zo graag wil houden. En dat ik niet weet of hij er hetzelfde als mij over denkt. Hij antwoordde daarop dat die er eigenlijk wel hetzelfde over denkt als mij en dat we het in het echt gaan bespreken. Met de zin van ik wil het ook vaker met jou doen(denk dat die dat bedoelde??!)) Maar dus nu gaan we dit weekend chillen en dan ben ik benieuwd of we erover gaan praten en of er die dag weer iets gebeurd? Ik denk sowieso zoenen wel maar seks denk niet. Ik vind hem echt heeel lieff. Maar dit bericht wilde ik gewoon heel graag delen met jullie! ♡♡ Gr lisa

1 reactie

Lisaatje.x,

Leuk dat je het met ons komt delen!
Nu hij geantwoord heeft en met jou wilt “chillen” in het weekend, denk ik wel dat hij het zelfde als jou denkt!
Heel veel plezier, kijk je wel uit?! Discreet zijn is heel belangrijk, het zou niet fijn zijn als anderen er ook achter komen natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,
Helpende-Engel

Reageer