Skip to main content
Vraag

seks zonder condoom, bang dat ik zwanger ben

• June 1, 2025
  • 20 reacties
  • 1600 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal 

Umm nou mijn vorige topic ging over een jongen waarmee ik seks heb gehad een paar weeken daarna hebben ik en hem een hele gezellige avond gehad waarbij we ook geneukt hebbben.. alleen hij is in me klaargekomen en ik ben erg bang dat ik zwanger ben… ik heb hem 4 keer gezegd dat we het met condoom moesten doen maar hij luisterde niet… ik voel me erg naar hier over 

20 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 1, 2025

Heb je al getest?

Wel rotgedrag van die jongen.

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • June 1, 2025

Als je merkt dat je menstruatie wegblijft zou ik een test doen maar het wilt niet zeggen omdat hij in je klaargekomen is dat je ook vruchtbaar was

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 1, 2025

Nou ik ga straks naar de winkel voor een test.. ik hoop zo dat die negatief is 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 1, 2025

Ik hoop het ook.

En als ik jou was, zou ik toch heel goed nadenken of ik die jongen nog in mijn bed wilde.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 1, 2025

Ja, ik heb hem gezegd dat hij gewoon moet accepteren dat ik seks met een condoom wil 

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 2, 2025

Het is echt heel vervelend ik begrijp het ik hoop zo erg voor je dat het negatief is en als je wil kan je ook zeggen wat het is geworden (ik ben gwn benieuwd hoeft niet)  maar echt vervelend rotgedrag echt veel sterkte van Anya

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

Ja, ik heb hem gezegd dat hij gewoon moet accepteren dat ik seks met een condoom wil 

en?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 2, 2025

Hey allemaal…

ik ben gisteren naar de drogist gelopen om een test te halen. Meteen daarna heb ik de test gedaan normaal krijg je een streepje als je negatief bent en positief is twee maar bij mij was een hele duidelijke lijn en een hele lichte ik heb het opgezocht en dat betekent dat je zwanger bent toch… ik weet niet echt wat ik moet doen.. ik denk wel dat ik heel even offline ga ik probeer jullie op de hoogte te houden 

en trouwens wat een klootzak is die jongen hij heeft me verwijderd en reageert nergens meer op.. ondertussen loopt ie wel bij andere meiden

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 3, 2025

Ach lieffie, wat naar voor je.  Misschien was het een vals positief, je gaat beter meteen langs bij de huisarts voor een tweede test.

Klootzak inderdaad.  Dat bleek al uit het feit dat hij het zonder condoom wilde doen, ook al had jij een paar keer aangegeven dat je dat niet wilde.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 3, 2025

Ja, ik durf alleen de huisarts niet te bellen.. en die klootzak mag echt opdonderen ik zweer als ik hem zie hè 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 3, 2025

Ik begrijp dat het moeilijk is om je huisarts te bellen maar doe het toch maar: die mensen gaan je echt niet beoordelen en zijn heel discreet.

Zeg hem dat je denkt dat je zwanger bent, dat zal hem leren. (ook al hoop ik voor je dat je het niet bent)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 3, 2025

Ik heb de huisarts nog niet gebeld ben vandaag ook niet naar school gegaan want ik heb de hele nacht gejankt… 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 3, 2025

Sterkte en dikke knuffel.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

De huisarts bellen klinkt heel eng en  awkwart, maar zij maken dit vaker mee en zullen zeker niet oordelen.Je kan het ook aan je ouder, een vriendin of iemand anders die je goed vertrouwd vertellen.in ieder geval heel veel sterkte!❤❤Je kan dit en je komt er zeker doorheen!!

Groetjesss xxOVxx

• June 3, 2025

Hoi ​@Waarommoetdit25 

Zou wel naar de huisarts gaan, want die kan jou er ook mee helpen. 

En wat een klootzak is 🤬.  

Hopen dat die vals positie. 

En ik snap dat je het doet, maar de hele nacht huilen helpt niet helaas, was het maar zo. 

Sterkt 🫥🫡😉

Veeel groetjes badeend 

Wolfieee
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 19, 2025

Hey het is nu een maand later en hoop voor je dat het er wat beter uit ziet het is erg heftig wat je mee gemaakt hebt en ik wens je het beste een vraag weeten je ouders het al? Het is nu 1 maan later en volgens mij kun je de baby nog laten gaan maar dit is wel een heftig besluit 

Je kunt de baby ook houden 

Ik zou nu willen zeggen dat ik snap wat je door maakt maar dat zou een leugen zijn maar wens je wel het beste toe 🩷🩷

Veel succes groetjes: wolfieee 

Wolfieee
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 19, 2025

Onthoud dat het nooit jouw schuld is die jongen is een enorme kotsvlek om jouw zo te laaten vallen en je hoeft je nooit schuldig of verantwoordelijk te voelen 

Je kunt ook ales dat gebeurt is even op zij te schuiven want wat gebeurt is is gebeurd en je kunt er alleen nog het beste van maaken  en over 5 jaar ziet je leven er toch weer heel anders uit 

Heel veel succes groetjes: wolfieee 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Waarommoetdit25, dat klinkt echt heel stressvol, begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Het belangrijkste is nu om zo snel mogelijk een zwangerschapstest te doen, die zijn betrouwbaar vanaf de eerste dag dat je je menstruatie mist.

Ook kun je overwegen om naar de huisarts of een kliniek te gaan voor advies en eventueel de morning-afterpil, als het nog binnen de juiste tijd is (meestal tot 5 dagen na de seks). En onthoud: jij bent nooit verantwoordelijk voor het negeren van jouw grenzen door iemand anders. Heb je iemand dichtbij met wie je erover kunt praten?

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 8, 2025

Hey en ben je zwanger  want weet niet of je al regelmatig ongesteld bent als dat zo is kun je het daar ook aan merken als dat weg blijft  .

Maar ik hoop het niet voor je anders zou je moeten bedenken of je het wilt houden of niet .

Want je kunt nog abortus doen .

En de volgende keer pas er in met een hoesje 

Mijn opa zei altijd nooit zonder hoesje in je poesje .

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 11, 2025

Hey allemaal.

sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd er is veel gebeurd nou ik heb de huisarts gebeld en ik ben er naar toe gegaan samen met m’n nicht ik heb het haar in tranen verteld en ze begreep het ze was eerst een soort van ja boos maar later snapte ze dat het niet m’n eigen schuld was de huisarts heeft me gecheckt en door verwezen naar een  verloskundige morgen is het feestje van m’n moeder en gaan we het haar vertellen… want tot die tijd kan ik nog niet naar de verloskundige ik vind het echt fuk1ng moeilijk en spannend  

en ja de jongen geeft gewoon weer een ander hoor 

nou ja zo als m’n papa altijd zegt 

het komt uit eindelijk altijd goed..