Hi ik ben een jongen van 15 jaar en ik wil heel graag seks alleen het probleem is hoe krijg je dat site's zijn niet te vertrouwen dus ja en bij familie ga je het ook niet vragen. Ik heb geen vriendin ofzo of vriend dus ja….
Een vriend of vriendin zoeken dus
Probeer inderdaad maar geen sites en vraag het alsjeblieft niet aan familie. De enige oplossing is een vriend(in) zoeken of Friends with benefits worden. Anders houdt je het voor nu gewoon nog even bij masturberen, alles komt op z’n tijd.
Hi ik ben een jongen van 15 jaar en ik wil heel graag seks alleen het probleem is hoe krijg je dat site's zijn niet te vertrouwen dus ja en bij familie ga je het ook niet vragen. Ik heb geen vriendin ofzo of vriend dus ja….
tinder or grinder.
tinder or grinder.
maar das toch niet voor een jongen van 15/16
Al eens gedacht aan webcamseks, dat is ook seks.
Daar zijn wel sites voor waar je op kan ook als je jonger bent dan 18.
Ik doe dat ook soms en voelt als seks
Al eens gedacht aan webcamseks, dat is ook seks.
Daar zijn wel sites voor waar je op kan ook als je jonger bent dan 18.
Ik doe dat ook soms en voelt als seks
Webcam-sites zijn verboden voor minderjarigen (onder de 18) :)
tinder or grinder.
De minimale leeftijd voor Tinder en Grinder is 18 jaar. :)
Ik ben een jongen van 16 en bi ik wou ook heel graag een keertje sex hebben en dat is gelukt , een tip van mij is ga op de app wink het is een soort date app voor jongere en hierop heb ik binnen 3 dagen iemand gevonden. Dus dat is mijn tip, hopelijk heb je er iets aan
-onnodige quotes verwijderd-
Da’s toch niet 100% veilig misschien is het een enge vieze man van in de 60
Ja maar niet als je via snap eerst heb gevideobelt enzo dan kan je dat echt wel zien en ook op de manier hoe hij/zij reageert
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.