Vraag

Wil graag seks, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

  • 6 February 2020
  • 4 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal!

ik ben een jongen van 14 jaar en heb 2 hele lekkere meiden ontmoet, en heb tegen beide gezegd dat ik hun zou doen… de ene zei daarop, ik zou je wel doen omdat je aardig en knap bent maar ook weer niet omdat je klein bent dus bij haar moet ik geduld hebben. De andere die vind mij ook knap en aardig en die is al ontmaagd, maar die zegt de hele tijd hmmm, dus ze denkt erover na.

Kan iemand me helpen om haar mee in bed te krijgen?


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Iemand??

Ik dank dat het beste is haar een beetje verleiden en op geilen. Bijv kussen en dan met je hand rustig naar haar kont toe en er dan zachtjes in knijpen. Of heel zachtjes haar borsten strelen. Wat je ook kan doen als jullie op je kamer zitten ofzo is tussen haar lies en dan naar haar kutje toe werken.

 

Ik zou het juist een beetje rustig aan doen hoor. Doe t gw wanneer zij er ook klaar voor is. Ik vind het zelf ook niet fijn wanneer een jongen zo opdringerig doet

Ik zou het juist een beetje rustig aan doen hoor. Doe t gw wanneer zij er ook klaar voor is. Ik vind het zelf ook niet fijn wanneer een jongen zo opdringerig doet

Dit is zeker waar. Die meiden bepalen zelf of ze met je naar bed willen of niet. 

Reageer