Vraag

seks willen

  • 19 April 2021
  • 9 reacties
  • 567 Bekeken

Badge

Hoii ik ben dus 14 jaar en ik wil de laatste tijd echt heel graag een vriendje en wil ook heel graag seks hebben dit heb ik nu al 2 maanden zo ik denk de heletijd aan seks en wil het heel erg graag is dit raar of is het een fase ofzo want ik heb geen idee wat er met me is


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wacht maar tot je ouder bent, of je moet elke dag seks kunnen hebben, anders is masturberen niet meer leuk...

Hoi, 

Ik zou je hartelijk willen adviseren om seks nog maar even te laten zitten. 
Je bent notabene 14 jaar!

En wat betreft een vriendje? Je kunt beter wachten tot je echt verliefd raakt!
Een vriendje kan wel, maar ga het niet opzoeken dan gaat het altijd fout. 

En wat betreft seks?
Alsjeblieft wacht daar nog maar een paar jaar mee!
En weetje hoe eerder je begint hoe meer je wilt. 
Echt ik raad je aan om er nog mee te wachten.

Je bent nog volop in de fase van je eigen identiteit ontwikkelen. 
Je moet eerst jezelf volledig kennen voordat je aan seks begint. 

 

Echt ik hoop dat je mijn advies ter harte neemt en je niet laat overweldigen door de lusten die er kunnen zijn.

 

Groetjes, Jent


 

 

Hoii ik ben dus 14 jaar en ik wil de laatste tijd echt heel graag een vriendje en wil ook heel graag seks hebben dit heb ik nu al 2 maanden zo ik denk de heletijd aan seks en wil het heel erg graag is dit raar of is het een fase ofzo want ik heb geen idee wat er met me is

Ik wil ook echt al graag seks ik ben een jongen van 13 en ik wil zo graag seks dat ik niet eens verliefd op iemand hoef te zijn  en ik wil er al seks mee

Reputatie 2
Badge +3

@Anotje12345 ik zou ermee wachten je bent 13 pas net een puber dan hoor je nog geen sec te hebben. Ook al wil je het zo graag

Badge

@Anotje12345 Heel herkenbaar heb het zelf ook (ben 14 en hetero) en wil ook heel graag seks met iemand. Maar weet ook dat het een te vroege leeftijd is, dus zou nog effe wachten….

Reputatie 6
Badge +12

Nog eventjes wachten denk ik

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 en wil dit ook graag alleen het beste is denk toch om te wachten maar als je de juiste persoon hebt kan je met hem/haar over leggen of die gene het met je wil doen.

@Anotje12345 ik zou ermee wachten je bent 13 pas net een puber dan hoor je nog geen sec te hebben. Ook al wil je het zo graag

Ja snap ik maar het mag al wel dus als er iemand is die het met me wil doen dan ga ik het wel doen 

Badge

Ik heb 't zelfde, ik ben op m'n 13e onthaald en ben nu single maar ik heb nu echt een enorme behoefte aan seks

Reageer