Skip to main content

Seks wel, maar zoenen niet (jongens)

• October 10, 2025
  • 13 reacties
  • 493 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, een vraag voor de jongens onder ons die homo, bi(schierig), heteroflexibel of hetero zijn, maar dan wel seksuele ervaring met jongens.

Ik, jongen van bijna 18 en heb met twee jongens seks gehad. Met één jongen spreek ik 4 tot 12 keer per jaar mee af om seksuele handelingen te doen. Denk aan (elkaar) aftrekken, pijpen, strelen en knuffelen en anaal. Dit allemaal in het bos en 1 keer bij mij op mn kamer anaal.  De andere jongen heb ik 1 keer ontmoet en getongd, afgetrokken en gepijpt in een steegje. Dit was een bijzonder mooi moment. Daarna geen contact meer gehad.

De jongen waarmee ik vaker afspreek wil wel seks, maar niet zoenen. Hoe kan ik er toch voor zorgen dat hij wil zoenen en tongen? Wat is jullie ervaring?

Zowel met zoenen als met seks? Waar was dit? Hoe oud was je? En hoe was dit tot stand gekomen? Hoe reageerde de ander op het voorstel? Wat ging eraan vooraf?

13 reacties

• October 11, 2025

@Dhr.Anoniem  ik heb ook vaker seks met een jongen. 2 van m’n beste vrienden die ik ken van sport en een paar nl jongens die ik leerde kennen op een camping. Maar (tong)zoenen doe ik ook niet ik vind dat echt smerig ook al is hun gebit schoon en hebben ze hun tanden gepoetst 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

Okee, en ​@Aubien hoe oud ben jij dan?

En ben jij dan homo of anders?

• October 12, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Dhr.Anoniem  Ik ben 13 en bi

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

@Aubien  Ohke nice! Bij mijn andere topic is mijn chat niet doorgekomen.

Wann had je voor t laatst seks met een jongen?

En hoe ging dat? Hoe stelde je dat voor?

• October 12, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Dhr.Anoniem afgelopen weekend voor de laatste keer. Maar omdat ik heel veel pijn heb lig ik op het bed en doet mn beste vriend eigenlijk de standjes. We spreken gewoon af om te logeren en vaak als ik in bed lig gaan m’n ouders nog een heel stuk wandelen dus kunnen wij het doen. Ik slik dan wel nog even wat pijnstillers 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

Wat voor een pijn heb je dan? En wat voor een pijnstillers slik je dan?

Is seks dan wel mogelijk?

Wat voor een standje doen jullie dan?

@Aubien 

• October 12, 2025

Wat voor een pijn heb je dan? En wat voor een pijnstillers slik je dan?

Is seks dan wel mogelijk?

Wat voor een standje doen jullie dan?

@Aubien 

@Dhr.Anoniem  ik heb artrose in mn knie en heup en de andere pijnen zijn ze aan het onderzoeken ze denken aan reuma maar dat is nog niet zeker. Ik slik gewoon paracetamol en ibuprofen. Seks kan wel als m’n vriend maar het werk doet enz. We doen vaak 69 en lepeltje lepeltje zodat hij in mij kan of ik in hem. Op handen en voeten op bed gaat nog wel zodat ik hem kan ‘ontvangen’ en als we wisselen ga ik met m’n hele gewicht op zijn rug  liggen (maar ik ben vrij dun dus weeg niet veel) En zo proberen we gewoon wat zodat het voor mij niet veel pijn doet

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

Okee, gtn

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

Ik zou het best lastig vinden om daar mijn geluk uit te halen. Hoor sta jij daar in? ​@Aubien 

• October 13, 2025

Ik zou het best lastig vinden om daar mijn geluk uit te halen. Hoor sta jij daar in? ​@Aubien 

@Dhr.Anoniem  hoe bedoel je?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

@Aubien 

*hoe

Haal jij dat nog plezier uit?

• October 13, 2025

@Aubien 

*hoe

Haal jij dat nog plezier uit?