Hoe oud ben je? Meisje van 16
wat is je cupmaat? Cup C
scheer je je vagina? Al een paar jaar flink behaarde vagina
hoevaak vinger je?hi hi, elke dag zeker twee keer
Kan je omschrijven hoe je vingert? Ik zit met twee vingers aan mn clitoris, en met de vingers van de andere hand vind ik het erg fijn om door mn schaamhaar te kroelen en te friemelen, echt onwijs lekker.
gebruik je speetjes of andere hulpmiddelen? Dildo, kan om mn schaamhaar te kammen, erg fijn is dat, en een elektrische tandenborstel is ook fijn.
word je erg nat?hi hi, eehm ja, heel erg nat
squirt je? Jazeker
Heb je weleens seks gehad? Natuurlijk wel
Hoe was dit? Super geil en onwijs lekker
heb je ooit gepijpt?ja
hoe was dit? Kut
Ga je weleens zonder ondergoed de deur uit?je wel hoor, vind ik spannend en opwindend
zoja, hoe veolt dit lekker, ?
waarom doe je dit? Onwijs opwindend om mn harige kut per ongeluk te laten zien in de bus of trein, op de fiets is ook spannend
wat is de gekste plek waar je ooit gevingerd hebt? Eehm, gewoon in de klas, in de bus, in het zwembad, voor het raam terwijl ik bekeken werd, strand, en ik vond het heel geil om in de sauna te vingeren met vreemden erbij
waar word je geil van? Laten zien aan vreemden hoeveel schaamhaar ik heb, onwijs opwindend, me bloot aan mensen laten zien, openbare plek poepen, mn billen niet afvegen onder jurkje is heel fijn
wat is je grootste sexfantasie? Beken worden terwijl ik sex heb, sex met meisje ook zeker
wat is je geilste ervaring ooit? Dat iemand het heel goed zag dat ik met mn harige vagina helemaal zichtbaar mn grote bos schaamhaar geheel in het zicht zat te friemelen