Skip to main content

Seks Vragenlijst Meisjes (50 vragen)

• February 7, 2026
  • 4 reacties
  • 711 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey meiden op dit platform, hier een leuke vragenlijst voor jullie! Alvast bedankt voor het invullen!

1. Ben je ontgroend (eerste keer tongen)? Hoe, waar en wanneer was dit?
  2. Hoe oud was je toen?
  3. Heb je ooit iemand afgetrokken? Wie en waar?
  4. Heb je hem toen laten klaarkomen? Waarop is hij klaargekomen?
  5. Heb je al eens iemand gepijpt?
  6. Waar kwam hij klaar? Mond, borsten, ergens anders?
  7. Wie zou je ooit nog willen pijpen?
  8. Ooit iemand in je mond klaargekomen? Hoe smaakte het? Spugen of slikken?
  9. Heeft iemand jou al eens gebefd? Wie was dat?
  10. Hoe was het? Kwam je klaar?
  11. Wie moet jou ooit nog beffen? Waarom?
  12. Heb jij ooit iemand anders gebeft? Hoe smaakte het?
  13. Kwam diegene klaar? Hoe vond zij het?
  14. Wie zou je ooit nog willen beffen? Waarom?
  15. Heb je ooit met anderen gevingerd? Waar en hoe kwam dit tot stand? 
  16. Ben je samen met diegene klaargekomen?
  17. Wie hebben jou al gevingerd? Kwam je klaar?
  18. Ben je ontmaagd (al seks gehad? Hoe, waar en wanneer was dit? 
  19. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd?
  20. Wie heeft jou ontmaagd (wat is diegene van jou)? Ben je blij dat hij/zij jou heeft ontmaagd of had je liever een ander?
  21. Kwam je klaar bij de eerste keer seks?
  22. Heb je toen gesquirt?
  23. Kwam de ander klaar? Veel of weinig? Waar kwam hij/zij klaar (Mond, kut, etc.)?
  24. Heb je inmiddels al vaker seks gehad? Met wie allemaal? Hoe vaak?
  25. Kom je vaak/snel klaar?
  26. Wat is je favoriete standje?
  27. Welk standje wil je nog eens uitproberen?
  28. Gebruik je condooms bij de seks? Of zou je deze gebruiken?
  29. Wat is het grootste aantal keren dat bent klaargekomen met/bij/door 1 persoon? Hoezo gebeurde het zo vaak?
  30. Gebruik je toys bij de seks? Welke en hoe gebruik je ze?
  31. Met wie zou je ooit nog seks willen?
  32. Gekste plek dat je seks hebt gehad of zou willen hebben?
  33. Liever dat hij/zij in of op jou klaarkomt?
  34. Zet deze plekken van waar hij zou klaarkomen op volgorde van best naar slechts: Over/op je borsten, in je lichaam (kutje), in je mond, op je billen, in je gezicht, over je kleding, in je handen/beker en daarna opdrinken
  35. Waar zou jij op iemand anders willen klaarkomen? 
  36. Zou je over iemand's kleding heen willen klaarkomen? welke kleding moet hij/zij dan dragen en waarom?
  37. Heb je al weleens geschaard (met 2 vagina's langs elkaar schuren/wrijven)? Met wie en en waar was dit?
  38. Hoe oud was je toen?
  39. Met wie zou je graag willen scharen?
  40. Zou je ooit met kleding aan willen scharen? Bijvoorbeeld in strakke legging of in bodysuit?
  41. Heb je ooit een trio gehad? Was dit met 2 jongens, 1 andere meid of zelfs met 2 andere meiden? Hoe ging het er aantoe?
  42. Zou je ooit een trio willen doen? Met wie? En hoe zie je dit voor je?
  43. Zou je ooit anaal willen worden gevingerd/geneukt? Wat lijkt je daar lekker aan? Door wie?
  44. Zou je ooit graag seks willen hebben terwijl je een buttplug/vibrator in je kont hebt?
  45. Zou je ooit tegelijk in je kut en anaal willen worden genomen door 2 verschillende jongens? Waarom en wie?
  46. Zou je ooit plasseks willen? Met wie? Waarom lijkt dit je lekker?
  47. Zou je ooit neuken in het openbaar? Waar?
  48. Welke BN’er zou je willen pijpen?
  49. Met welk familielid zou je het liefst seks hebben?
  50. Gekste seksfantasie?

Bedankt voor het invullen! Heb je nog vragen aan mij stel ze gerust!

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 8, 2026

1. Ben je ontgroend (eerste keer tongen)? Hoe, waar en wanneer was dit? nee
  2. Hoe oud was je toen? nvt
  3. Heb je ooit iemand afgetrokken? Wie en waar?nvt
  4. Heb je hem toen laten klaarkomen? Waarop is hij klaargekomen?nvt
  7. Wie zou je ooit nog willen pijpen? mn broer
  11. Wie moet jou ooit nog beffen? Waarom? mn crush, lijkt me fk gaaf
  14. Wie zou je ooit nog willen beffen? Waarom? mn crush, lijkt mij wel lekker
  20. Wie heeft jou ontmaagd (wat is diegene van jou)? Ben je blij dat hij/zij jou heeft ontmaagd of had je liever een ander?
  23. Kwam de ander klaar? Veel of weinig? Waar kwam hij/zij klaar (Mond, kut, etc.)?
  27. Welk standje wil je nog eens uitproberen?69
  28. Gebruik je condooms bij de seks? Of zou je deze gebruiken?nehh
  29. Wat is het grootste aantal keren dat bent klaargekomen met/bij/door 1 persoon? Hoezo gebeurde het zo vaak?
  31. Met wie zou je ooit nog seks willen?mn crush en mn broer
  32. Gekste plek dat je seks hebt gehad of zou willen hebben?uhh openbaar zwembad is wel kinky
  33. Liever dat hij/zij in of op jou klaarkomt?op
  34. Zet deze plekken van waar hij zou klaarkomen op volgorde van best naar slechts: Over/op je borsten, in je lichaam (kutje), in je mond, op je billen, in je gezicht, over je kleding, in je handen/beker en daarna opdrinken
  35. Waar zou jij op iemand anders willen klaarkomen? borsten
  36. Zou je over iemand's kleding heen willen klaarkomen? welke kleding moet hij/zij dan dragen en waarom?nee
  37. Heb je al weleens geschaard (met 2 vagina's langs elkaar schuren/wrijven)? Met wie en en waar was dit?
  38. Hoe oud was je toen?
  39. Met wie zou je graag willen scharen?mn crush
  40. Zou je ooit met kleding aan willen scharen? Bijvoorbeeld in strakke legging of in bodysuit?ja sure
  41. Heb je ooit een trio gehad? Was dit met 2 jongens, 1 andere meid of zelfs met 2 andere meiden? Hoe ging het er aantoe?
  42. Zou je ooit een trio willen doen? Met wie? En hoe zie je dit voor je?idk met wie met is wel cool
  43. Zou je ooit anaal willen worden gevingerd/geneukt? Wat lijkt je daar lekker aan? Door wie?jaaaa
  44. Zou je ooit graag seks willen hebben terwijl je een buttplug/vibrator in je kont hebt?jaaa
  45. Zou je ooit tegelijk in je kut en anaal willen worden genomen door 2 verschillende jongens? Waarom en wie?
  47. Zou je ooit neuken in het openbaar? Waar?zwembad
  48. Welke BN’er zou je willen pijpen?uhhh idk freek van suzan en freek denk ik
  49. Met welk familielid zou je het liefst seks hebben?broer
  50. Gekste seksfantasie?bestrapt worden op mastu en dan genomen worden door mn broer

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 9, 2026

1. Ben je ontgroend (eerste keer tongen)? Hoe, waar en wanneer was dit? nee
  2. Hoe oud was je toen? nvt
  3. Heb je ooit iemand afgetrokken? Wie en waar?nvt
  4. Heb je hem toen laten klaarkomen? Waarop is hij klaargekomen?nvt
  7. Wie zou je ooit nog willen pijpen? mn broer
  11. Wie moet jou ooit nog beffen? Waarom? mn crush, lijkt me fk gaaf
  14. Wie zou je ooit nog willen beffen? Waarom? mn crush, lijkt mij wel lekker
  27. Welk standje wil je nog eens uitproberen?69
  28. Gebruik je condooms bij de seks? Of zou je deze gebruiken?nehh
  31. Met wie zou je ooit nog seks willen?mn crush en mn broer
  32. Gekste plek dat je seks hebt gehad of zou willen hebben?uhh openbaar zwembad is wel kinky
  33. Liever dat hij/zij in of op jou klaarkomt?op
  35. Waar zou jij op iemand anders willen klaarkomen? borsten
  36. Zou je over iemand's kleding heen willen klaarkomen? welke kleding moet hij/zij dan dragen en waarom?nee
  38. Hoe oud was je toen?
  39. Met wie zou je graag willen scharen?mn crush
  40. Zou je ooit met kleding aan willen scharen? Bijvoorbeeld in strakke legging of in bodysuit?ja sure
  42. Zou je ooit een trio willen doen? Met wie? En hoe zie je dit voor je?idk met wie met is wel cool
  43. Zou je ooit anaal willen worden gevingerd/geneukt? Wat lijkt je daar lekker aan? Door wie?jaaaa
  44. Zou je ooit graag seks willen hebben terwijl je een buttplug/vibrator in je kont hebt?jaaa
  47. Zou je ooit neuken in het openbaar? Waar?zwembad
  48. Welke BN’er zou je willen pijpen?uhhh idk freek van suzan en freek denk ik
  49. Met welk familielid zou je het liefst seks hebben?broer
  50. Gekste seksfantasie?bestrapt worden op mastu en dan genomen worden door mn broer

Hi, bedankt voor het antwoorden! Ik zou het erg leuk vinden als je wellicht ook een van mijn andere vragenlijst wilt invullen. Als je dit liever niet doet ook geen probleem!

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

Hey meiden op dit platform, hier een leuke vragenlijst voor jullie! Alvast bedankt voor het invullen!

1. Ben je ontgroend (eerste keer tongen)? Hoe, waar en wanneer was dit? Hockey feest ik was 13 hij rond 16 a 17 
  2. Hoe oud was je toen? 13 
  3. Heb je ooit iemand afgetrokken? Wie en waar? Ja 
  4. Heb je hem toen laten klaarkomen? Waarop is hij klaargekomen? Zekker best wel veel 
  5. Heb je al eens iemand gepijpt? Ja
  6. Waar kwam hij klaar? Mond, borsten, ergens anders? Mond borsten 
  7. Wie zou je ooit nog willen pijpen?
  8. Ooit iemand in je mond klaargekomen? Hoe smaakte het? Spugen of slikken? Mage geil ja 
  9. Heeft iemand jou al eens gebefd? Wie was dat? Exen vriendinnen
  10. Hoe was het? Kwam je klaar? Was mage geil ja
  11. Wie moet jou ooit nog beffen? Waarom?
  12. Heb jij ooit iemand anders gebeft? Hoe smaakte het? Ja mijn best vriendin 
  13. Kwam diegene klaar? Hoe vond zij het?  Die vond geil en lekker 
  14. Wie zou je ooit nog willen beffen? Waarom?
  15. Heb je ooit met anderen gevingerd? Waar en hoe kwam dit tot stand?  Slaap feesje 
  16. Ben je samen met diegene klaargekomen? Ja allemaal 
  17. Wie hebben jou al gevingerd? Kwam je klaar? Exen vriendinnen 
  18. Ben je ontmaagd (al seks gehad? Hoe, waar en wanneer was dit?  Ik was net 14 
  19. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd? Net 14 hij 16 
  20. Wie heeft jou ontmaagd (wat is diegene van jou)? Ben je blij dat hij/zij jou heeft ontmaagd of had je liever een ander? Was mijn ex vriendje 
  21. Kwam je klaar bij de eerste keer seks? Ja  echt 
  24. Heb je inmiddels al vaker seks gehad? Met wie allemaal? Hoe vaak? Best wel  veel 
  25. Kom je vaak/snel klaar? Gewoon 
  26. Wat is je favoriete standje? Doggy cowgril missionaris
  27. Welk standje wil je nog eens uitproberen?
  28. Gebruik je condooms bij de seks? Of zou je deze gebruiken?ja 
  29. Wat is het grootste aantal keren dat bent klaargekomen met/bij/door 1 persoon? Hoezo gebeurde het zo vaak? We waren toen samen super geil  rond 3 x 
  31. Met wie zou je ooit nog seks willen?
  32. Gekste plek dat je seks hebt gehad of zou willen hebben?  We zijn schuur eerst bezig geweest tien naar slaap kamer 
  33. Liever dat hij/zij in of op jou klaarkomt? Wel in condoom 
  34. Zet deze plekken van waar hij zou klaarkomen op volgorde van best naar slechts: Over/op je borsten, in je lichaam (kutje), in je mond, op je billen, in je gezicht, over je kleding, in je handen/beker en daarna opdrinken zo wel ja 
  35. Waar zou jij op iemand anders willen klaarkomen?  
  36. Zou je over iemand's kleding heen willen klaarkomen? welke kleding moet hij/zij dan dragen en waarom?
  37. Heb je al weleens geschaard (met 2 vagina's langs elkaar schuren/wrijven)? Met wie en en waar was dit? Ja beste vriendin 
  38. Hoe oud was je toen? 14 
  39. Met wie zou je graag willen scharen? Met andere vriendinen maar die durven dat niet 
  40. Zou je ooit met kleding aan willen scharen? Bijvoorbeeld in strakke legging of in bodysuit? Ja Waarom niet 
  41. Heb je ooit een trio gehad? Was dit met 2 jongens, 1 andere meid of zelfs met 2 andere meiden? Hoe ging het er aantoe? Was met twee meiden met ex en  keer de ex van mijn  vriendin  ze heeft ook zelf figuur als ik en zelf cup maat 75D 
  42. Zou je ooit een trio willen doen? Met wie? En hoe zie je dit voor je?
  43. Zou je ooit anaal willen worden gevingerd/geneukt? Wat lijkt je daar lekker aan? Door wie? Ik anaal sex ge gehad 
  44. Zou je ooit graag seks willen hebben terwijl je een buttplug/vibrator in je kont hebt? Dat  doe ik niet 
  45. Zou je ooit tegelijk in je kut en anaal willen worden genomen door 2 verschillende jongens? Waarom en wie? Nee vind niet met twee jongens 
  47. Zou je ooit neuken in het openbaar? Waar? Ja Misschien 
  48. Welke BN’er zou je willen pijpen?
  49. Met welk familielid zou je het liefst seks hebben? Nee echt niet 
  50. Gekste seksfantasie? Ik heb best veel trio met ex welk verhaal 
  51. Ik ben een 15 jaar lang blond haar cup 75D mooi billen mooi figuur blauw ogen 

Bedankt voor het invullen! Heb je nog vragen aan mij stel ze gerust!  

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 9, 2026
  1. Ben je ontgroend (eerste keer tongen)? Hoe, waar en wanneer was dit? Ja was met m’n vriendje van toen thuis en het gebeurde toen gewoon
  2. Hoe oud was je toen? 14
  3. Heb je ooit iemand afgetrokken? Wie en waar? Ja m’n vriend bij hem thuis
  4. Heb je hem toen laten klaarkomen? Waarop is hij klaargekomen? Ja op mij buik 
  5. Heb je al eens iemand gepijpt? Ja 
  6. Waar kwam hij klaar? Mond, borsten, ergens anders? M’n borsten en buik
  7. Wie zou je ooit nog willen pijpen? Jawel
  8. Ooit iemand in je mond klaargekomen? Hoe smaakte het? Spugen of slikken? Nee vind ik vies
  9. Heeft iemand jou al eens gebefd? Wie was dat? Ja m’n vriend en zusje 
  10. Hoe was het? Kwam je klaar? Heel lekker en ben toen meerdere keren klaar gekomen
  11. Wie moet jou ooit nog beffen? Waarom? M’n vriend omdat het gewoon lekker is
  12. Heb jij ooit iemand anders gebeft? Hoe smaakte het? Ja m’n zusje en proefde een beetje gek maar was wel oke 
  13. Kwam diegene klaar? Hoe vond zij het? Ja echt heel vaak en vond ze wel lekker volgens mij
  14. Wie zou je ooit nog willen beffen? Waarom? Is wel een beetje geil eigenlijk
  15. Heb je ooit met anderen gevingerd? Waar en hoe kwam dit tot stand?  Ja m’n zusje want zij betrapte me en vroeg of ze mee wilde doen
  16. Ben je samen met diegene klaargekomen? Jaa bijna tegelijkertijd
  17. Wie hebben jou al gevingerd? Kwam je klaar? M’n vriend en zusje en kwam heel vaak klaar
  18. Ben je ontmaagd (al seks gehad? Hoe, waar en wanneer was dit?  Na was met m’n vriend thuis en we begonnen met zoenen enzo en na een tijdje lagen we te neuken
  19. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd? 14
  20. Wie heeft jou ontmaagd (wat is diegene van jou)? Ben je blij dat hij/zij jou heeft ontmaagd of had je liever een ander? Door m’n vriend
  21. Kwam je klaar bij de eerste keer seks? Ja 
  22. Heb je toen gesquirt? Ja veel
  23. Kwam de ander klaar? Veel of weinig?  Waar kwam hij/zij klaar (Mond, kut, etc.)? Jaa ook een paar keer en vooral om m’n buik 
  24. Heb je inmiddels al vaker seks gehad? Met wie allemaal? Hoe vaak? Ja 70x met m’n vriend al
  25. Kom je vaak/snel klaar? Ja vaak en veel en snel
  26. Wat is je favoriete standje? Doggy of missionary en cowgirl
  27. Welk standje wil je nog eens uitproberen? Geen idee
  28. Gebruik je condooms bij de seks? Of zou je deze gebruiken? Ja altijd
  29. Wat is het grootste aantal keren dat bent klaargekomen met/bij/door 1 persoon? Hoezo gebeurde het zo vaak? 6 x ofzo ik want was heel geil
  30. Gebruik je toys bij de seks? Welke en hoe gebruik je ze? Soms vibrator
  31. Met wie zou je ooit nog seks willen? Niemand anders
  32. Gekste plek dat je seks hebt gehad of zou willen hebben? Bos ofzo
  33. Liever dat hij/zij in of op jou klaarkomt? Denk vriend in me met condoom 
  34. Zet deze plekken van waar hij zou klaarkomen op volgorde van best naar slechts: Over/op je borsten, in je lichaam (kutje), in je mond, op je billen, in je gezicht, over je kleding, in je handen/beker en daarna opdrinken 1, in m’n kutje 2, over m’n borsten 3, over m’n billen 4, over m’n kleding 5, over m’n gezicht 6, in me mond 7, in hand of beker 
  35. Waar zou jij op iemand anders willen klaarkomen?  Heb al eens een keer op m’n vriend gesquirt
  36. Zou je over iemand's kleding heen willen klaarkomen? welke kleding moet hij/zij dan dragen en waarom? Ja lijkt me wel geil 
  37. Heb je al weleens geschaard (met 2 vagina's langs elkaar schuren/wrijven)? Met wie en en waar was dit? Ja een keer met m’n zusje 
  38. Hoe oud was je toen? 15
  39. Met wie zou je graag willen scharen? Bestie misschien
  40. Zou je ooit met kleding aan willen scharen? Bijvoorbeeld in strakke legging of in bodysuit? Misschien wel ooit
  41. Heb je ooit een trio gehad? Was dit met 2 jongens, 1 andere meid of zelfs met 2 andere meiden? Hoe ging het er aantoe? Nee
  42. Zou je ooit een trio willen doen? Met wie? En hoe zie je dit voor je? Jaa 
  43. Zou je ooit anaal willen worden gevingerd/geneukt? Wat lijkt je daar lekker aan? Door wie? Misschien ooit wel 
  44. Zou je ooit graag seks willen hebben terwijl je een buttplug/vibrator in je kont hebt? Nee denkt het niet
  45. Zou je ooit tegelijk in je kut en anaal willen worden genomen door 2  verschillende jongens? Waarom en wie? Nee
  46. Zou je ooit plasseks willen? Met wie? Waarom lijkt dit je lekker? Nee
  47. Zou je ooit neuken in het openbaar? Waar? Nee
  48. Welke BN’er zou je willen pijpen? Geen idee
  49. Met welk familielid zou je het liefst seks hebben? Zusje dan
  50. Gekste seksfantasie?geen idee