Vraag

seks vragenlijst 10 vragen

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 364 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik heb een vragenlijstje voor jullie over seks (Je kan hem ook invullen als je (nog) geen seks hebt gehad maar dan moet je een paar vragen overslaan) als je tegen seksvragenlijsten bent negeer deze topic dan. alle vragen zijn naar jou mening dus wees eerlijk over wat jij ervan vind:-) Deze vragenlijst is niet om iets verkeerds mee te doen ofzo maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen:-) Je mag zoveel vragen als je wilt overslaan (bijvoorbeeld als je het liever niet wilt vertellen of gewoon niet op wilt antwoorden) hier is de vragenlijst:

1. Heb je welleens seks gehad?

2. Hoe voelde dat?

3. Hoe oud was je toen?

4. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst seks te hebben? 

5. Wat vind jij een veel te jonge leeftijd om voor het eerst seks te hebben?

6. Wil jij (nog) een keer seks hebben in je leven?

7. Vind je seks goor?

8. Zou je seks (willen) hebben met een jongen of een meisje? 

9. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst met jezelf seks te hebben?

10. Wat vind jij van vingeren? 

Heel erg bedankt voor het invullen:-)

Gr. Annoniem_meisje 


5 reacties

 

1. Heb je welleens seks gehad? Nee wel mn vriendje bevredigt

2. Hoe voelde dat?  Spannend en lief

3. Hoe oud was je toen? 12

4. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst seks te hebben?  Echt seks 14 ofzo denk

5. Wat vind jij een veel te jonge leeftijd om voor het eerst seks te hebben?  11 

6. Wil jij (nog) een keer seks hebben in je leven? Ja word wel nieuwsgierig dus ooit zeker wel

7. Vind je seks goor? Nee hoor

8. Zou je seks (willen) hebben met een jongen of een meisje?  Kan in mijn geval beide maar nu natuurlijk jongen ;)

9. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst met jezelf seks te hebben? 12 denk

10. Wat vind jij van vingeren?  Fijn, lekker.

Sanny xxxxx

Reputatie 4
Badge +4

Hoii,

Ik heb een vragenlijstje voor jullie over seks (Je kan hem ook invullen als je (nog) geen seks hebt gehad maar dan moet je een paar vragen overslaan) als je tegen seksvragenlijsten bent negeer deze topic dan. alle vragen zijn naar jou mening dus wees eerlijk over wat jij ervan vind:-) Deze vragenlijst is niet om iets verkeerds mee te doen ofzo maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen:-) Je mag zoveel vragen als je wilt overslaan (bijvoorbeeld als je het liever niet wilt vertellen of gewoon niet op wilt antwoorden) hier is de vragenlijst:

1. Heb je welleens seks gehad? nee

2. Hoe voelde dat? nvt

3. Hoe oud was je toen? nvt

4. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst seks te hebben? ligt eraan wanneer jij er zelf klaar voor bent. Het boeit (denk ik dan) niks of het is als je 15 bent, of als je pas midden 20 bent

5. Wat vind jij een veel te jonge leeftijd om voor het eerst seks te hebben? ik denk dat jonger dan 12 wel een beetje vroeg is

6. Wil jij (nog) een keer seks hebben in je leven? jazeker, gewoon een keer om het gedaan te hebben, om “de liefde te bedrijven” met mijn partner en ik wil graag kinderen

7. Vind je seks goor? nee, ten minste, het lijkt me niet goor

8. Zou je seks (willen) hebben met een jongen of een meisje? ben niet gay, maar zou het wel een keer willen proberen met een jongen (ben zelf ook jongen) 

9. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst met jezelf seks te hebben? idk, was zelf 13, maar ik denk 9 ofzo

10. Wat vind jij van vingeren? zelf nooit gedaan

Heel erg bedankt voor het invullen:-)

Gr. Annoniem_meisje 

 

Reputatie 7
Badge +17

1. Heb je welleens seks gehad? nee nog niet

2. Hoe voelde dat? x

3. Hoe oud was je toen? x

4. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst seks te hebben?  als je er samen aan toe bent :)

5. Wat vind jij een veel te jonge leeftijd om voor het eerst seks te hebben?  onder de 12

6. Wil jij (nog) een keer seks hebben in je leven? Ja hoor. Lijkt me fijn

7. Vind je seks goor? nee niet met degene waar je van houd

8. Zou je seks (willen) hebben met een jongen of een meisje?  met een meisje  <3

9. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst met jezelf seks te hebben? zodra je lijf laat merken dat het fijn is

10. Wat vind jij van vingeren?  niet bij mezelf bij een meisje als zij het graag wil en fijn vind helemaal goed dan zou ik dat doen :)

Heel erg bedankt voor het invullen:-)

Reputatie 4
Badge +4

Hoii,

Ik heb een vragenlijstje voor jullie over seks (Je kan hem ook invullen als je (nog) geen seks hebt gehad maar dan moet je een paar vragen overslaan) als je tegen seksvragenlijsten bent negeer deze topic dan. alle vragen zijn naar jou mening dus wees eerlijk over wat jij ervan vind:-) Deze vragenlijst is niet om iets verkeerds mee te doen ofzo maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen:-) Je mag zoveel vragen als je wilt overslaan (bijvoorbeeld als je het liever niet wilt vertellen of gewoon niet op wilt antwoorden) hier is de vragenlijst:

1. Heb je welleens seks gehad? Nee nog niks seksueels gedaan met anderen.

2. Hoe voelde dat? n.v.t

3. Hoe oud was je toen? n.v.t.

4. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst seks te hebben?  rond 16, 17 denk ik 

5. Wat vind jij een veel te jonge leeftijd om voor het eerst seks te hebben? tussen 12 en 14 

6. Wil jij (nog) een keer seks hebben in je leven? Zeker altijd een keer willen ervaren

7. Vind je seks goor? Ik vind het niet goor maar ik vind niet dat het heel opwindend is ofzo.

8. Zou je seks (willen) hebben met een jongen of een meisje?  Meisje

9. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst met jezelf seks te hebben? Denk rond 12, 13 dan begint de pubertijd 

10. Wat vind jij van vingeren? Gewoon normaal 

Heel erg bedankt voor het invullen:-)

Gr. Annoniem_meisje 

 

Reputatie 5
Badge +3

1. Heb je weleens seks gehad? ja

2. Hoe voelde dat? heerlijk, beste gevoel wat ik ken

3. Hoe oud was je toen? 15

4. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst seks te hebben? er is geen vaste leeftijd, voor mezelf vond ik 15 prima

5. Wat vind jij een veel te jonge leeftijd om voor het eerst seks te hebben? als je er nog niet aan toe bent

6. Wil jij (nog) een keer seks hebben in je leven? zoveel mogelijk haha

7. Vind je seks goor? zeker niet, lekkerste wat er is

8. Zou je seks (willen) hebben met een jongen of een meisje?  sowieso meiden, maar ook eens experimenteren met een jongen

9. Wat vind jij een normale leeftijd om voor het eerst met jezelf seks te hebben? 11/12 denk ik… zo oud was ik

10. Wat vind jij van vingeren? heerlijk om iemand anders te vingeren :)

Reageer