Skip to main content

Goedenavond!

Mijn vriendje en ik willen beide graag een keer neuken en pijpen. We zitten in 4 vwo en we zijn beide 16 jaar, maar we weten niet wanneer we dat het beste kunnen doen, hoe en of dat handig is of niet.

Iemand alsjeblieft tips hoe mijn vriendje en ik veilig kunnen neuken en pijpen?

Condooms, de pil, en vooral doen wat je zelf wilt, dwing de ander niet.

Ook kan je nog even op https://sense.info kijken. (Ik hoop dat de link werkt, zoniet dan misschien www.sense.info ). Sense is een website over seks en hoe je het veilig kan doen

Groetjes mij @Anoniemxv 


Als je officieel '’seks'’ hebt, dus dan bedoel ik echt de penetratie, dan is het wel handig om sowieso een condoom te gebruiken, eventueel een pil om '’Double Dutch'’ te gaan, oftewel extra beveiligd.

 

Maar wat pijpen betreft is het niet perse nodig, tenzij de jongen of meisje ooit eerder seks gehad heeftJe kan namelijk GEEN soa hebben als je beide nog nooit seks gehad hebt. waardoor pijpen dus gewoon veilig kan zonder condoom. (HET IS OOK VEEL FIJNER)

 

Stel de jongen vind het eng om jou te beffen kan je ook een condoom open knippen, en erop leggen, dan heb je in principe gewoon een zelf gemaakt '’beflapje'’ waardoor je ook geen soa kan krijgen


 

Wat is beffen 

 


Gebruik condoom en doe niks tegen jullie zin


Reageer