Vraag

Seks tijdens examens

  • 26 April 2019
  • 5 reacties
  • 1006 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De examens komen er aan en ik vraag me af of het handig is om seks te hebben tijdens examendagen met mโ€™n vriendje. We doen het best vaak en het lijkt me heel moeilijk om dagen achter elkaar geen seks te hebben. Maar ik ben bang dat mโ€™n prestaties minder worden.
Wat vinden jullie?

5 reacties

Badge +2
Zolang je het niet doet in de tijd dat je eigenlijk zou moeten leren is er niks aan de hand denk ik.
Xoxo mij
Hoi hoi, je zou seks kunnen hebben, maar dan niet ter kosten van je school. Zolang het niet is in de tijd dat je moet leren maakt het niet uit ( zoals idkdoei al zei). Mij lijkt het geen probleem, maar zorg dat je de exames goed maat. Veel succes!!

Kusjes๐Ÿ˜˜
Hoi

Zoals gezegd werd in bovenstaande reacties, kunnen jullie seks hebben, zolang jullie schoolresultaten hier niet onder lijden. Misschien helpt seks jullie om het voorbije examen achter jullie te laten, om met volle moed aan het nieuwe te beginnen.

Als je toch vreest dat je resultaten hieronder zullen lijden, zouden jullie kunnen proberen om gedurende de examenperiode geen seks te hebben. Eens dat de examens voorbij zijn, is het vast nog zo fijn ๐Ÿ™‚

Groetjes
Kenshin
Dank voor jullie reacties! De examens zijn nu begonnen en ik heb gewoon bijna elke dag seks zoals altijd. Het voelt heel lekker en ontspannen en heb niet het idee dat ik stof minder goed leer. Je moet ook ontspannen tijdens het leren 🙂.
Ontspannen is inderdaad belangrijk ๐Ÿ™‚ Fijn dat je vriendje en jij elkaar daarbij kunnen helpen. Verder nog succes gewenst met de examens ๐Ÿ€

Gr. Kenshin

Reageer