Vraag

seks speeltjes kopen (jongen), Maar hoe? GRAAG REAGEREN!!

  • 13 September 2019
  • 6 reacties
  • 2937 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo! Ik ben boyboiii!
Ik ben een homoseksuele jongen van 14 jaar oud!

Ik wil graag seks speeltjes kopen. Maar ik weet helaas niet hoe ik dat moet doen zonder dat mijn ouders er vanaf weten.

Mijn ouders hebben helaas toezicht op mijn bankrekening. En ik ga mijn ouders niet vragen om het toezicht eraf te halen. Dan worden mijn ouders nogal achterdochtig! Ook ga ik mijn ouders niet vragen of ik een seks speeltje mag!

En in een seksshop vind ik persoonlijk iets te chenant. Ik ben nog maar 14, en eerlijk gezegd zie ik er best jong uit.


Misschien kan ik mezelf over de schaamte heen zetten om naar een seksshop te gaan. Maar verkopen seksshops eigenlijk wel seks speeltjes aan mensen van 14? Minderjarigen dus.




en als ik een manier heb gevonden om seks speeltjes te kopen. Welke raden jullie dan aan voor een beginner?

Alvast bedankt voor het reageren! Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij het vinden van een oplossing!


groetjes, Boyboiii!

6 reacties

Voor vgm alle sexshops is het verboden om als minderjarige iets te kopen. Je kan bijv aan een vriend vragen of zijn ouders op z'n rekening kunnen kijken wat ie koopt, zo niet, dan kan je vragen of het met zijn rekening kan en dat jij hem terug betaald. Als je het laat leveren thuis is er soms de mogelijkheid om het in een pakketje te laten doen waarvan je niet ziet dat het van een sexshop komt, dan weten je ouders niet meteen waar je mee bezig bent, of je kan het bij een bezorg punt laten doen.

Je kan een fleshlight kopen, een nepmond of nepvagina dus. Of een dildo bijv. Als je even op sites kijkt, vind je vast snel iets geschikts, wel zou ik met zowat alle toys glijmiddel gebruiken. Dan gaat het makkelijker. Dat kan je gewoon bij een drogist halen, het voelt misschien ongemakkelijk maar de cassiere is je na een dag vergeten, geloof me.

Succes ermee in ieder geval! Zeg het maar als je nog meer vragen hebt!
Zoek iets uit, bijvoorbeeld bij Bol.com (het grote voordeel is dat ze leveren bij ophaalpunten) en kijk even wat dit gaat kosten.
Open een PayPal rekening (of een alternatief).
Je hebt daarvoor een e-mail adres nodig en een extra adres is misschien wel zo prettig, mochten ze ook je inbox kunnen bekijken.
Je zet dan geld over op die andere rekening, wat ze wel zullen zien, maar ze zullen niet zien wat er vervolgens met dat geld gebeurt op die andere rekening.
Vervolgens bestel je met dat geld het geweste product en dat laat je bij een afhaalpunt leveren.
Badge

heyhey, ik snap je helemaal! ik gebruik zelf sekstoys van EasyToys. maar als je ouders toezicht hebben op je bankrekening zou ik niet zomaar iets bestellen. Je kunt ook alternatieve gebruiken (zoals de achterkant van een haarborstel etc.) toen ik nog geen dildo's enzo bezat gebruikte ik vaak mijn handen, daat kunnen ze best vies van worden dus stapte ik snel over op haarkammen enzo. Als ik jou was zou ik me ook schamen om naar de seksshop te gaan… zodra je een sekstoy kan kopen zou ik beginnen met een dildo. Niet te dik en groot (tenzij je dat lekker vindt) blijkt het een beetje lastig gebruik dan een beetje glijmiddel, niet te veel maar gewoon een beetje…. 

 

succes!

Badge

Koop bol.com kaart. daar kan je namelijk veel seks toys krijgen

Badge

AliExpress

Reputatie 2
Badge +1

Vraag aan een vriend wiens ouders niet kunnen zien wat die besteld om het voor jou te kopen. Vervolgens laat je het ook bij diegene afleveren en haal je het bij hun op. Dan betaal je die persoon terug. Simpel 

Reageer