seks speeltje

  • 27 December 2020
  • 2 reacties
  • 304 Bekeken

Hoi jongens en meiden,

Ik ben een meisje van 13 en vind het lekker om mijzelf te vingeren maar soms word het ook wel een beetje saai dus ik wil best graag een speeltje kopen, maar het probleem is dat ik niet wil dat m’n ouders weten dat ik een speeltje heb. Maar als ik het online bestel zien hun het pakketje wel. Iemand tips?

xx


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi jongens en meiden,

Ik ben een meisje van 13 en vind het lekker om mijzelf te vingeren maar soms word het ook wel een beetje saai dus ik wil best graag een speeltje kopen, maar het probleem is dat ik niet wil dat m’n ouders weten dat ik een speeltje heb. Maar als ik het online bestel zien hun het pakketje wel. Iemand tips?

xx

Achterkant van een niet houten borstel :)

Hoi @Girl.xx , ik zou zoals @Dje zei niet een borstel of dergelijk gebruiken, ga dan voor iets wat er voor bedoelt is, iets veiligs. Je kunt via verschillende online winkels van alles kopen wat er wel voor geschikt is, ook is het vaak dat die pakketjes dan worden verzonden op een manier waarop je niet kunt zien wat er in zit of kan zitten. Als je het pakketje niet thuis wilt laten bezorgen, kan dat bij een afhaalpunt bij bijv. een AH. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb :)

Reageer