Skip to main content
Vraag

Seks speeltje

• June 12, 2020
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

Hallo ik zal mezelf even voorstellen ik ben Thomas en ben 14 jaar. Ik zit er over te twijfelen om een fleshlight te kopen ik wil er wel een maar is dat verstandig op 14 jarige leeftijd en hoe zou ik het kunnen laten bezorgen zonder dat mijn ouders erachter komen want bij ons opent iedereen elkaars pakketjes?

M.V.G Thomas

2 reacties

• June 12, 2020

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ik weet niet of dat zomaar kan maar snap je wel idd, wat je kan doen is ergens in je buurt het laten bezorgen en dan ophalen, je kan er anders ook met je ouders over praten 

• June 13, 2020

Heyy, 

Ik ga even mijn tactiek delen over hoe je dit kan doen zonder dat je ouders erachter komen. Heb zelf al paar x dingen gekocht op deze manier en gaat altijd goed. 

Als eerste ga je naar een winkel waar ze bol.com cadeaubonnen verkopen, dat is bij de meeste supermarkten wel. Betaal met contant geld zodat je ouders het niet zien op je rekening. Daarna koop je met deze kaart hetgeen wat je wilt kopen op bol.com en je geeft aan dat je het wil laten afleveren op een pakketpunt bij je in de buurt(dat is meestal een winkel) zodat je ouders het niet aannemen aan de deur. Als je een mailtje krijgt dat het pakketje er is ga je naar die winkel en dan haal je het pakketje daar op. De medewerker weet niet wat erin zit. Daarna kun je het thuis verstoppen. 

Hoop dat je hier wat aan gehad hebt. Trwns kleine tip van mij als je een fleshlight koopt doe er ook glijmiddel bij, staat ook gwn op bol.com