Skip to main content
Vraag

seks spannender maken

• June 1, 2020
  • 5 reacties
  • 440 Bekeken

hoi ik ben een meisje van 14 ik heb regelmatig seks met mijn vriendje maar mij lijkt het wel eens leuk om iets spannends te doen ofz en heeft iemand tips daarvoor om het extra geil te maken ook en hoe ik dit aan hem moet voorstellen dan

5 reacties

• June 1, 2020

je kan andere standjes doen??

• June 2, 2020

Nou ben ik geen expert wat betreft seks aangezien ik zelf nog maagd ben, maar het lijkt me handig gewoon een keer heel straight to the point tegen hem te zeggen, hey luister ik weet dat we veel plezier hebben samen maar zou het niet wat zijn om dingen wat spannender te maken. En dan weet ik zeker dat jullie samen wel dingen kunnen bedenken. Succes!

• June 2, 2020

Ik heb twee standjes waar mee je sex meer spannend kunt maken deepthroat en angry dragon. Zoek het op wat het is en hoe je het moet doen.

• June 2, 2020

Hoi

Misschien dat jullie voor wat verandering rollenspel en speeltjes een kans kunnen geven. Rollenspel vul je maar in zoals jullie fijn vinden, en die speeltjes kan je in een winkel of online halen. De levering daarvan gebeurt heel discreet in een subtiel paketje. Zorg er echter voor dat je speeltjes van goede kwaliteit koopt; met voorwerpen die niet geschikt zijn kan je je bezeren. 

Gr. Kenshin

• June 3, 2020

hoii

ik vind 14 jaar persoonlijk nog wat vroeg voor sex maar als je het wat spannender wilt maken kun je het altijd aan je ouders vragen of speeltjes opzoeken!

i wish you luck!!!