seks praat / libido

  • 31 May 2019
  • 2 reacties
  • 684 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje (13) en mijn gezin is niet zo van het sekspraat en ze hebben der eigenlijk nooit over ook heb ik nooit een sekspraat gehad ,maar mijn zus (15) heeft er ook nog nooit eentje gehad voor haar maakt dat niet uit ,maar ik ben wel al meer van het seks ook ,omdat ik al gezoend heb en ik het ook al een keer met iemand wou doen en we hadden toen ook al een afspraak gemaakt ,maar ik vroeg toen aan mijn moeder of ze de pil had en werd toen heel boos op mij ,omdat ik het wou doen en daarna durfde ik het ook niet meer dus had ik het maar geannuleerd en ik heb er altijd spijt van al zijn we nu wel uit elkaar. [ ff terug ik dwaal af ] ik ben dus meer van het seks maar ik mag er nooit over praten van mijn zus en van ouders. mijn zus roept gewoon dat ik irritant ben en mijn moeder wordt boos (mijn moeder is wel heel lief hoor, ze is gewoon minder van het seks praat) en ik praat er nooit met mijn vader over ,want hij weet niet wat hij moet doen ,want een keertje vroeg ik of hij inlegkruisjes wou halen en hij zei ik weet niet hoe en wat dus hij weet er ook niks over en ik heb nu een boek genaamd help mijn kind denkt aan seks en het gaat over sekspraat en de voordelen over seks praat en wrm je op een jonge leeftijd er mee moet beginnen alleen ik merk hoe verder ik in het boek dat mijn moeder helemaal niet aan sekspraat doet en alle ouders dat zowat wel doen of in ieder geval over condooms en de pil en gevaren / en mijn vraag is dan ben ik oversekst en/of doen jouw ouders wel aan seks praat

2 reacties

Als het voor jouw ouders moeilijk is om over seks te praten kan je ook met de GGD chatten of bellen en vragen stellen. En als je specifieker wil kijken over seks kan je ook met sense chatten/bellen/mailen what ever you want! Je kan ook gwn op die websites erover lezen XD

Voor ouders is het moeilijk om over seks te praten omdat ze willen voorkomen dat je seks gaat hebben (zo waren mijn ouders ook heur)

En jouw geval noem ik geen "oversekst" ik wou namelijk op jouw leeftijd veel meer dan alleen nrmle seks en deed ook veel meer dus maak je daar maar geen zorgen over LOL

Vergeet niet om jezelf te beschermen tijdens het seks hebben. Altijd soa's voorkomen en (als je geen kinderen wilt) zwangerschap voorkomen.
(Condooms en de pil kan je vgm ook bij de schooldokter aanvragen maar dat denk ik!!)

K hoop dat dit voor je werkt!

Xx Darlingyou
Veel jongeren zijn een lopende "hormonencocktail", dus het is zeker niet oversekst.
Het is juist heel normaal, echter ligt er tegenwoordig een soort taboe op seks waardoor er niet veel over gesproken wordt.

Reageer