Seks op slaapfeestje, tegen mijn wil

  • 22 October 2016
  • 10 reacties
  • 8594 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was op de verjaardag van een meisje uit mijn klas en bijna bij de hele klas was er (alleen meisjes dus want ik ben de enige jongen in mijn klas) maar ik was er dus ook, ik dacht: nou leuk en het was ook heel gezellig.... films kijken... allemaal van die zielige films waarvan ik dacht: waarom ben k hier..... Maar de meisjes hadden een slaapfeestje nog daarna, en er werd mij gevraagd om ook te blijven... na overleg met mijn moeder mocht het en dus bleef ik ook slapen. Maar toen ik in de ochtend wakker werd lag ik zegmaar bloot op de grond (ik was dus de enige zonder bed idee dinges maar oke) en ik dacht: wat is dit nou weer... Ik sliep sowieso al zonder shirt en dat kon op zich wel en er werd ook gezegd: Nice 6pack Justin en da was wel grappig, maar ik dacht in de ochtend dus: wat is er gebeurt. Toen begon ik weet in slaap te vallen en opeens voelde ik een hand in de buurt van mijn penis, dat was een ongemakkelijk gevoel want de hand kwam onder mijn deken, het was de hand van een van de meisjes, maar niet die van mijn vriendin want die zat er bij en keek er naar en vond het niet erg volgens mij, maar het was een raar gevoel: een andere hand in de vuist van mijn penis onder het deken, maar het ergste was nog, ze raakte hem aan en begon me af te trekken

10 reacties

Wow weard story waarom deed dat meisje dat? En weet je nog wat er die dag is gebeurd?
LIVE_MEISJE538 Ja, ik heb genoten van hoe mijn vriendin het deed maar dat jan niet prive kon was storend, want de ouders waren Weg en er was dus geen toezicht, en mijn vriendin moest kreunen en de andere meisjes snapte het niet tot dat zei het hadden gedaan, toen ik me had aangekleed na het douchen met mijn vriendin zijn we naar haar huis gegaan en hebben het er over gehad en heb haar gevraagd het er niet over te hebben wat het gesprek bij haar thuis betrebetreft
Als je er verder problemen mee krijgt moet je dat zeggen tegen je vriendin. Maar helaas kan je er niets meer aan veranderen,
LIVE_MEISJE538 ja ik heb er problemen mee en die weet ze al maar mijn 1e keer is verpest en die was ook nog eens tegen mijn zin in
Ik had dus dat probleempje met de klas gehad in de ochtend na de verjaardag...... en ik ben de middag naar mijn vriendin gegaan en heb met haar gepraat en moest ook huilen, ze wou me troosten en kuste me, was wel fijn, maar toen bewoog ze haar hand richting mijn penis en toen trok ik haar hand weg en begin weer te huilen, het deed me denken aan de ochtend. Ik bleef bij haar slapen, samen in een bed, ik sliep, zoals normaal zonder shirt aan (heb goeie 6pack dus kan wel) en mijn vriendin kwam in bh en slipje binnen, dat doet ze nooit, en ze kuste me op bed en ging weer met haar hand naar mijn penis om het opnieuw te proberen, maar ik trok haar hand weer terug en begon weer te snikken (ik kreeg telkens een flashback als haar hand in de buurt van mijn penis kwam) toen zij ook op bed lag begon ik na een poosje aan haar te zitten, ze kuste me en ging langzaam met haar hand naar mijn penis maar bleef me aankijken wat mijn gezichtsuitdrukking werd denk Ik, ik trok eerst terug, maar uiteindelijk deed ik haar hand zelf in mijn broek, in de ochtend deed ze de deken weg, ik had dat de ochtemd ervoor ook gehad, maar nu sloeg ik per ongeluk mijn vriendin
Wou dat ik in een klas met alleen maar geile meiden zat 😉
Ik zou hier geld voor betalen 😛
Ey guys, ik weet niet maar voor hem kan dat heel rottig zijn geweest! En dat begrijp ik..... dat is ook rot! Heb er ervaring mee.... meisjes en slaapfeestjes met maar 1 jongen? Kan niet lang goed gaan.... wel knap dat je het durft te zeggen überhaupt dus jongens.. nog een keer voor de duidelijkheid, als je een vriendin heb en dit gebeurt schaam je je!

Succes dr mee Justin denk ik?

En Groetjes van de derperigste derp van de wereld haha
Als je je er niet fijn bij voelt mag je echt wel duidelijk maken dat je het niet wilt! seks hoort niet tegen je zin in te gaan, no way. Mensen die zeggen dat je niet moet zeuren en er gewoon van moet genieten mag je gewoon negeren want als jij het niet wilt gebeurt het niet.
Ik.wil dat wel hoor k heb ook.. een six pack

Reageer