Skip to main content

Hallo iedereen 

Heb gisteren seks gehad met een meisje, het gin zo we waren aan het werken en de leerkracht was er en toen die weg gin zei ze tegen mij kom hier hier ziet niemand ons dan begint ze me te kussen en dan doet ze m'n broek omlaag en begint mij te pijpen en daarna kleed ze zich uit en begon ik ook dingen bij haar te doen en dan neukte ik haar in de kont want wou eerst niet in de vagina gaan voor dat ik die niet zwanger maak maar zei wou erna dat ik haar in de vagina neukt en ik zei hele tijd nee maar ze heeft me kunnen overtuigen en ik ben meerdere kleren klaar gekomen en we hebben het dus niet veilig gedaan wat moet ik doen?

*Tekst aangepast door Kindertelefoon door forumregel 6*

Hi 

Zo dat is ff schrikken toen ik dit las 

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

Maar waaren jullie alleen dan samen in de klas?

Of zaten jullie in een kamertje ofzo 

Ik zou zeggen zeg dit tegen dat meisje dat je het lastig vond 

En dat bij, die pil moet nemen om niet zwanger te worden anders heb je denk ik echt gedoe 

Groetjes 

Hey,

Klinkt niet als een heel geloofwaardig verhaal dit als ik eerlijk mag zijn, maar in ieder geval. 

In deze linkjes hieronder van de site sense staan veel tips waar je denk ik wel wat aan hebt dus zou die even doorlezen.

https://sense.info/nl/zwanger/zwanger-niet

https://sense.info/nl/zwanger/morning-afterpil

Groetjess, ItsJustMe 

hey ik weet dat je het niet kon voorspellen maar misschien vanaf nu een condoom meepakken 

en vraag aan haar hoe haar cyclus is

Dat is wat we in het Zweeds een apa smörgås noemen. 

AAn je andere topics te zien doe je wel meer dinges waar je later spijt van hebt 

Zogezegd 

Hi 

Zo dat is ff schrikken toen ik dit las 

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

Maar waaren jullie alleen dan samen in de klas?

Of zaten jullie in een kamertje ofzo 

Ik zou zeggen zeg dit tegen dat meisje dat je het lastig vond 

En dat bij, die pil moet nemen om niet zwanger te worden anders heb je denk ik echt gedoe 

Groetjes 

Nee we waren dieren aan het verzorgen en de leerkracht gin weg en dan hebben we het gedaan 

Reageer