Vraag

Seks op school

  • 15 June 2021
  • 6 reacties
  • 1903 Bekeken

Badge

Hallo ik heb al een paar keer seks gehad op school met een jongen het is erg lekker en fijn maar ik ben bang dat mensen hier achter komen wat moet ik doen?


6 reacties

Hallo Bangsmeisje :)

Wat je moet doen? Voortaan geen seks hebben op school met iemand. 

-TheMightySlayer <3

Heyy

 

Zoals TheMightySlayer ook al zegt kan je voortaan beter geen seks op school hebben...

 

Je kan dit soort dingen het best gewoon in je privé omgeving doen.. Thuis dus😉

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

Ik zou dit voortaan gewoon niet meer doen op school. Wat NaamNietBekend al zei, doe het in een privé omgeving (ofwel thuis).

Ik zou aan die jongen vragen of hij het aan iemand gaat vertellen en of hij het privé wilt houden. 

 

Groetjeees,

PersoonMens

Als je het leuk vind lekker blijven doen. Niemand komt er zomaar achter.

 

Mensen zijn te druk bezig met hunzelf. Ook al lijkt het dat ze op jou letten is dat echt niet zo. Lekker doen

Reputatie 2
Badge +1

Als je het leuk vind lekker blijven doen. Niemand komt er zomaar achter.

 

Mensen zijn te druk bezig met hunzelf. Ook al lijkt het dat ze op jou letten is dat echt niet zo. Lekker doen

Ik ben het hier niet helemaal mee eens.

 

Ik zou het blijven doen thuis. Niet op school. Je loopt dan geen risico’s meer en bent niet overhaastig bezig.

Mensen zijn dan wel bezig met zichzelf, maar als iemand binnenloopt is het ook niet echt handig. Er komen namelijk waarschijnlijk wel wat geluiden vandaan.

 

Ik denk niet dat iemand er achter is gekomen, maar dat kan misschien wel gebeuren als je doorgaat.

 

Groetjesss,

PersoonMens

Badge

Heyy,

Ik zou het idd gewoon privé doen. Kun je het écht niet laten? Zorg dan dat je op een plek bent, waarvan je zeker weet dat niemand je ziet!

Groetjessss

Reageer