Seks op school

  • 14 June 2021
  • 7 reacties
  • 2685 Bekeken

Badge

Dag iedereen,

 

Ik heb al een tijdje een vriendin en we hebben al seks gehad en zo, maar soms zijn we op school erg geil en dan zoeken we een plekje waar we ongemerkt wat kunnen tongen. Maar onlangs waren we alle 2 erg geil en we begonnen elkaar aan te raken en toen heeft ze me gepijpt en van het een kwam het ander. 

 

Het komt er dus op neer  dat ik haar heb geneukt op school (met condoom) en nu was mijn vraag aan jullie of jullie dit soort situatie ook al eens hebben meegemaakt of niet. Ik zou het erg waarderen als je antwoordde.

 

-AE-


7 reacties

Hallo Anonieme eend :)

Seks lijkt mij sowieso iets wat je prive doet thuis in plaats van in een openbare aangelegenheid zoals school. En daarnaast, waar heb je het gedaan? Op de toilet? Ik zou spontaan geen zin hebben om op school meer naar de plee te gaan bij de gedachte dat er recentelijk iemand erop seks heeft gehad. 

-TheMightySlayer <3

Badge

hoe oud ben je?

Badge

13

Badge

Het was in een leeg klaslokaal.

Doe wat jezelf fijn vind. Iedereen heeft andere seksuele voorkeuren. Niemand kan daar over oordelen

Hallo Anonieme eend :)

In een leeg klaslokaal seks hebben is niet heel erg verstandig gezien je betrapt kan worden door iemand anders zoals een leraar of een andere leerling. En als een leraar ontdekt dat je seks hebt in een klaslokaal denk ik niet dat je wegkomt met een waarschuwing.

-TheMightySlayer <3

Je mag natuurlijk doen wat je wil in een relatie, maar houdt er wel even rekening mee dat andere mensen hier misschien last van kunnen hebben en het een beetje asociaal word, er zorg dat je het liefst niet betrapt word 😂😂🙈

Reageer